شناسهٔ خبر: 30718268 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

موافقت رژیم صهیونیستی با انتقال کمک مالی قطر به غزه در پی تهدیدات حماس

71610

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که به دنبال تهدید نخست‌وزیر این رژیم توسط حماس، مقامات اسرائیل با انتقال سری سوم کمک‌های مالی قطر به نوار غزه موافقت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، رادیو ارتش اسرائیل اعلام کرد که دولت این رژیم با انتقال سری سوم کمک‌های مالی قطر به نوار غزه موافقت کرده است.

طبق این گزارش قرار است که این کمک‌ها طی امروز یا فردا به غزه منتقل شود.

رادیو ارتش اسرائیل در ادامه تاکید کرد که فرستاده قطر به نوار غزه امروز (یکشنبه) وارد فرودگاه بین‌المللی "بن گوریون" در تل‌آویو شده و دوشنبه عازم نوار غزه می‌شود.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این درحالی است که شبکه ۱۳ اسرائیل ساعاتی قبل اعلام کرده بود، جنبش حماس این پیام را به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی داده است که در صورت عدم پایبندی این رژیم به تعهدات خود در آتش‌بس اخیر از جمله اجازه ورود کمک‌های مالی قطر به نوار غزه، تحرکات خود در میدان جنگ را تشدید خواهد کرد.

طبق گزارش این شبکه، پیام‌های حماس توسط طرف‌های مختلف از جمله واسطه مصری، قطر و فرستاده‌های غربی به اسرائیل منتقل شده است.

شبکه ۱۳ اسرائیل در ادامه گزارش خود آورد: حماس اسرائیل را تهدید کرده که اگر اوضاع بر همین منوال پیش برود و کمک‌های مالی قطر به غزه منتقل نشود، تظاهرات و راهپیمایی‌های بازگشت در طول مرز غزه و اراضی اشغالی افزایش خواهد یافت.

رسانه‌های اسرائیلی پیشتر اعلام کرده بودند که دولت اسرائیل تصمیم گرفته به خاطر حملات اخیر به جنوب اراضی اشغالی اجازه انتقال سری سوم کمک‌های مالی قطر به نوار غزه را ندهد.

انتهای پیام

مترجم: حمید محمد طاهری

دبیر: زهرا موسوی

نظر شما