شناسهٔ خبر: 30717922 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

ایران خودرو: خودروهای فروش قطعی بدون افزایش قیمت‌ تحویل می‌شود

معاون مدیر عامل دربازاریابی و فروش ایران خودرو در پی اظهار نگرانی برخی مشتریان درخصوص افزایش قیمت تعهدات فروش قطعی محصولات اعلام کرد: این گروه از مشتریان خودروهای خود را بدون اعمال هرگونه افزایش قیمت تحویل خواهند گرفت.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

 مصطفی خان کرمی ضمن پوزش از تاخیر در تحویل برخی تولیدات این شرکت، علت این وقفه را عدم توازن در قیمت تمام شده خودرو و قیمت مجاز شرکت در ماه های گذشته و همچنین شرایط اقتصادی حاکم بر کل کشوردر سال جاری دانست و اظهار کرد: با سیاست های اتخاذ شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، شاهد افزایش تیراژ تولید محصولات تولیدی در ماه های آینده خواهیم بود.

معاون مدیرعامل دربازاریابی و فروش ایران خودرو افزود: امیدواریم بتوانیم به سرعت به شرایط مناسب برگشته و تعهدات خود را ایفا کنیم.

خان کرمی در ادامه گفت: ایران خودرو با تمهیدات پیش بینی شده در مسیر افزایش تولید، در تلاش است تا تعهدات معوق را در روزهای باقی مانده از سال به حداقل رسانده و مطابق نوبت و اولویت ثبت نام، خودروهای مشتریان را تحویل دهد.

وی از مشتریان وفادار ایران خودرو به دلیل صبر و شکیبایی و همراهی آنها با این خودروساز تا رفع موانع تحمیلی به این صنعت بزرگ قدردانی کرد.

 

نظر شما