شناسهٔ خبر: 30717280 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رقابت یونایتد و رئال برای جذب مدافع برزیلی پورتو

به گزارش روزنامه میرر، منچستریونایتد برای جذب ادر میلیتائو، مدافع برزیلی پورتو تلاش می‌کند. این در حالی است که رئال مادرید هم به دنبال جذب این مدافع پورتو است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی میرر ادعا کرد که باشگاه منچستریونایتد قصد دارد ادر میلیتائو، مدافع برزیلی باشگاه پورتوی پرتغال را با قراردادی به ارزش 45 میلیون پوند به اولدترافورد منتقل کند. پیش از این صحبت‌هایی درباره تمایل چلسی و لیورپول به جذب ستاره 21ساله پورتو هم مطرح شده بود ولی رقیب اصلی یونایتد در جذب او، رئال مادرید خواهد بود.

 

بر اساس گزارشها رئال مادرید با میلیتائو و باشگاه پورتو به صورت لفظی بر سر انتقال او به توافق رسیده و مسئولین رئال مادرید مطمئن هستند که می‌توانند توافق غیررسمی خود برای جذب این ستاره جوان را رسمی کنند. اما حالا یونایتد به عنوان رقیبی قدرتمند به میدان وارد شده و قصد دارد میلیتائو را پیش از فرا رسیدن تابستان آینده خریداری کند.

 

میلیتائو تابستان سال گذشته با قراردادی به ارزش 3 میلیون پوند از سائو پائولوی برزیل به پورتو پیوست. در صورتی که میلیتائو در فرصت نقل و انتقالات ژانویه به تیمی منتقل نشود، در فصل تابستان آینده به دلیل فعال شدن گزینه آزادسازی قراردادش با پورتو، هر باشگاهی که خواهان او باشد باید به جای 45 میلیون پوند، 70 میلیون پوند بابت او به پورتو پرداخت کند.

 

نظر شما