شناسهٔ خبر: 30713546 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

گزارش های ضد ونقیض از هلاکت یک فرمانده داعش درپاکستان

اسلام آباد - ایرنا - در حالی که دایره مبارزه با تروریسم پاکستان اعلام کرده که یکی از فرماندهان داعش در عملیات پلیس به هلاکت رسده است، برخی رسانه های پاکستان این اقدام را مشکوک خوانده و ازکشته شدن اعضای یک خانواده در درگیری خبر می دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، دایره مبارزه با تروریسم پاکستان (CTD) روز شنبه با انتشار پیامی مدعی شد که چهار تن که در میان آنها یک فرمانده محلی وابسته به گروه تروریستی داعش و دو زن بودند در تیراندازی و عملیات پلیس در نزدیکی شهر «ساهیوال» ایالت پنجاب پاکستان کشته شدند.
بر اساس گفته سخنگوی اداره مبارزه با تروریسم پاکستان، در این عملیات در مجموع چهار تروریست کشته شده و سه کودک نیز زخمی شدند.
به گفته پلیس، در این عملیات اعضای این گروه با پرونده آدم ربایی فرزند «یوسف رضا گیلانی» نخست وزیر پیشین پاکستان و برخی اقدامات دیگر نیز مرتبط هستند.
البته برخی رسانه های پاکستان مدعی شده اند که همه آنها اعضای یک خانواده بوده اند و به مراسم عروسی می رفته اند.
به گزارش ایرنا، مردان مسلح سال 2013 در حومه شهر مولتان، «علی حیدر» پسر یوسف رضا گیلانی نخست وزیر پیشین پاکستان را ربودند. به گفته یکی از مقامات بلندپایه پلیس، چند موتورسوار به سوی همراهان علی حیدر آتش گشوده و او را ربوده و سپس با خودرویی که آنها را تعقیب می کرد از محل دور شدند.
در تبادل آتش، منشی پسر گیلانی کشته شد و پنج نفر دیگر از همراهان وی و محافظانش زخمی شدند.
آساق**6125**1337

نظر شما