شناسهٔ خبر: 30712923 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تلاش برای ایجاد جو راحت و صمیمی در کمپ کره

پائولو بنتو، سرمربی کره‌جنوبی، برای افزایش هر چه بیشتر روحیه بازیکنانش، سخت‌گیری درون‌تیمی را کم کرده و تلاش می‌کند در کمپ کره، محیطی بسیار راحت و صمیمی برای کره‌ای‌ها بوجود بیاورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های کره‌ای گزارش دادند پائولو بنتو، سرمربی پرتغالی کره جنوبی، با هدف افزایش هر چه بیشتر روحیه بازیکنان خود، در آستانه شروع مراحل حذفی جام ملتها، سخت‌گیری درون تیمی را تا حداقل ممکن کاهش داده و تلاش می‌کند جوی راحت، صمیمی و شاد در کمپ کره بوجود بیاورد. بر اساس گزارش رسانه‌های کره، از اجازه برای بازگشت کوتاه‌مدت به خانه گرفته تا اجازه مصاحبه‌های اختصاصی به بازیکنان، از جمله اقدامات بنتو است که تا کنون کمتر سابقه داشته است.

 

فدراسیون فوتبال کره اعلام کرد لی چونگ یونگ، بازیکن باشگاه بوخوم از بنتو درخواست کرده که اجازه بدهد برای شرکت در مراسم عروسی خواهرش به کره برگردد و بنتو با درخواست او موافقت کرده است. چونگ یونگ قرار است دوباره به امارات بازگشته و برای کره به میدان برود. این در حالی است که در گذشته، تیم ملی کره به انضباط شدید تیمی معروف بوده.

 

 

در سال 2017، یکی از بازیکنان این کشور شش ساعت مانده به جشن عروسی‌اش در تمرینهای تیم ملی شرکت کرده بود چرا که سرمربی حضور او در تمرینات را الزامی کرده بود. کره جنوبی آن زمان در رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2018 برای بازی با قطر آماده می‌شد.

 

اما حالا لی چونگ یونگ بعد از پیروزی کره مقابل چین با بنتو صحبت کرده و از او برای سفر به کره و شرکت در جشن عروسی خواهرش اجازه می‌خواهد و بنتو با اعلام اینکه خانواده در هر شرایطی در اولویت قرار دارد با درخواست او موافقت می‌کند.

 

البته پائولو بنتو اولین بار نیست که سعی می‌کند با دوری از سخت‌گیری، جو  صمیمی و راحتی در کمپ کره بوجود بیاورد. او در روزهای گذشته چندین بار، زمانی که تشخیص داده بازیکنان یا کادر فنی به استراحت نیاز دارند، جلسات تمرینی را زودتر به پایان رسانده و به همه اعضای تیم تا پایان روز استراحت داده است.

 

 

بنتو در عین حال، زمان‌هایی را برای سپری کردن با خانواده‌ خود که به امارات آمده‌اند اختصاص می‌دهد و در این مدت از بازیکنان و کادر فنی‌اش می‌خواهد هر کاری که فکر می‌کنند روحیه‌شان را بهتر می‌کند انجام دهند.

 

باید دید تاکتیک‌های روحی- روانی پائولو بنتو برای افزایش روحیه بازیکنان کره جنوبی، در مراحل حذفی روی عملکرد این تیم در زمین چه تاثیری خواهد داشت.

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما