شناسهٔ خبر: 30712857 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مهلت ارسال عکس به جشنواره ملی سالانه عکس ویزور

مهلت ارسال آثار عکاسان به دومین جشنواره ملی سالانه عکس ویزور تا ۱۵ بهمن ماه امسال تمدید شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امیررضا حمیدی دبیر جشنواره ملی ویزور گفت: کانون فیلم و عکس دانشگاه شیراز و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز دومین جشنواره ملی سالانه عکس ویزور را با هدف ایجاد نشاط و پویایی و ایجاد زمینه مناسب برای یک فضای رقابتی سالم، شناسایی عکاسان جوان و با استعداد و ارج نهادن به هنر عکاسی و عکاسان این جشنواره را برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه جشنواره در دو بخش حرفه‌ای و مسیر تجربه برگزار می‌شود، افزود: عکس‌های ارسالی باید با موضوع آسیب اجتماعی، نشاط اجتماعی، حقوق شهروندی و مسئولیت پذیری اجتماعی باشند.

حمیدی با اشاره به اینکه جشنواره ویزور برای افزایش بار آموزشی و اجتماعی خود، اقدام به برگزاری همایش، کارگاه ها، تور‌های عکاسی و جلسات نقد عکس، پخش فیلم و مستند مرتبط با عکاسی برای علاقه‌مندان به عکاسی در طول روز‌های برگزاری جشنواره می‌کند، تصریح کرد: هر هنرمند می‌تواند تا ۱۰ اثر هنری برای هر یک از بخش‌های جشنواره ارسال کند.

دبیر جشنواره ملی عکس ویزور ادامه داد: دبیرخانه جشنواره به منظور ایجاد رفاه بیشتر برای برگزیدگان غیرشیرازی به مدت یک روز امکان اقامت و پذیرایی را در نظر گرفته تا برگزیدگان به آسانی بتوانند در مراسم اختتامیه و اهدای جوایز شرکت کنند.

وی اضافه کرد: نفر اول این مسابقه ۳۰ میلیون ریال همراه با تندیس و گواهی شرکت در جشنواره دریافت می‌کند و به نفرات دوم و سوم نیز ۲۰ تا ۱۰ میلیون ریال همراه با تندیس و گواهی شرکت در جشنواره اهدا می‌شود، و آثار ۳ نفر برتر بخش مسیر تجربه به همراهی ۱۰ اثر برتر بخش اصلی جشنواره در قالب نمایشگاه در معرض عموم به نمایش گذاشته می‌شود.

حمیدی اظهار کرد: کارگاه و تور عکاسی خیابانی و اجتماعی همراه با آموزش نکات کلیدی عکاسی خیابانی و اجتماعی به همراه تور عکاسی و بازدید از محله‌های تاریخی شیراز (سید ذوالفقار، بازار وکیل و سنگ سیاه) با حضور محمود حیدری (مدیر سایت عکاسی شیراز) ۴ بهمن ماه امسال از ساعت ۱۵ تا ۱۷ برگزار می‌شود که علاقه مندان می‌توانند در بخش ثبت نام کارگاه اقدام به نام نویسی کنند.

وی تاکید کرد: داوری آثار را اسحاق آقایی، عرفان سامان‌فر و محمدرضا معین‌پور ۵ اسفندماه انجام و مراسم اختتامیه ۸ اسفند برگزار و نمایشگاه آثار برتر ۱۱ تا ۱۸ اسفند برپا می‌شود.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای شرکت در دومین جشنواره ملی عکس ویزور، ثبت نام و ارسال آثار می‌توانند اثر به نشانی https://visorfestival.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام/ت

تمدید مهلت ارسال عکس به جشنواره ملی سالانه عکس ویزور

نظر شما