شناسهٔ خبر: 30712648 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

۴۰سالگی انقلاب:

برای توسعه کشور باید با شاخص‌های جهانی هماهنگ بود

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس گفت: باید بر روی کیفی‌سازی خدمات و ظرفیت‌هایی که ایجاد می‌کنیم بیشتر کار کرد چراکه برای توسعه بهتر باید با شاخص‌های جهانی حرکت کنیم.

صاحب‌خبر -

همایون یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اینکه دستاوردهای 40 ساله انقلاب گفت: دستاوردهای بسیاری در حوزه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، خدماتی و علمی بعد از پیروزی انقلاب ایجاد شده و از جهت کمی توانستیم اقدامات خوبی در همه حوزه‌ها انجام دهیم؛ باید بر روی کیفی‌سازی خدمات و ظرفیت‌هایی که ایجاد می‌کنیم منطبق با شرایط و اقلیم کشور و منطبق بر اهداف جهانی کار کنیم.

بر روی کیفی‌سازی خدمات و ظرفیت‌هایی که ایجاد می‌کنیم باید منطبق با شرایط و اقلیم کشور و منطبق بر اهداف جهانی کار کنیم

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی افزود: اکنون جهان در حوزه‌های مختلف به هم پیوستگی دارد و اگر بخواهیم توسعه پیوسته‌تر، با دوام‌تر و باثبات‌تری داشته باشیم به نظر می‌رسد که باید با شاخص‌های جهانی و با هماهنگی بیشتری که با آن توسعه ایجاد می‌شود اقدام کنیم. بنابراین به نظر می‌رسد که این موضوع برای آینده کشور بهتر و مفیدتر است.

عضو کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مجلس تصریح کرد: در این راستا در ادوار مختلف دولت‌ها و مجلس‌ها کمک‌های بسیاری کردند و به نظر می‌رسد در شرایط خطیر کنونی و با توجه به اینکه از این به بعد دوران بلوغ انقلاب است، باید کارها سنجیده‌تر باشد و احیانا اگر کاستی‌هایی وجود دارد از این به بعد این مشکلات برطرف شود تا بتوانیم یک نقشه راه منظم و مشخصی برای آینده کشور داشته باشیم.

زیر ساخت‌های ورزشی توسعه خوبی پیدا کرده است

این نماینده مردم در مجلس دهم اظهار داشت: از جهت کمی در حوزه‌های ورزشی رشد خوبی داشتیم. تعداد رشته‌های ورزشی و اماکن ورزشی بیشتر شده حتی تعداد بسیاری از مدال‌های ورزشی را در مسابقات آسیایی و جهانی کسب کردیم؛ به هر حال امکانات و زیرساخت‌های ورزشی توسعه خوبی پیدا کرده اما لازمه همه اینها این است که در حوزه‌های مختلف از لحاظ کیفی بیشتر کار کنیم.

بسیاری از خدمات درمانی در داخل کشور انجام می‌شود

وی با اشاره به دستاوردهای حوزه پزشکی گفت: در خصوص خدمات خدمات بهداشتی، پیشگیری و خانه‌های بهداشت گسترش بسیاری پیدا کردیم همچنین در حوزه بیماری‌های واگیردار اقدامات خوبی شده و از لحاظ میزان تخت‌های بیمارستانی توسعه خوبی داشتیم و اغلب اقلام مورد نیاز دارویی کشور در داخل کشور تامین می‌شود.

عضو کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: بسیاری از خدماتی که قبلا نیاز بود برای تامین آن به خارج از کشور برویم اکنون در داخل کشور انجام می‌شود و به نظر می‌رسد از لحاظ کمی و نوع خدمات درمانی در منطقه رتبه اول را داشته باشیم./

پایان پیام

نظر شما