شناسهٔ خبر: 30712419 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

10 برنامه شاخص ورزشی در زنجان برگزار می شود

محمدعلی حمزه پور، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برخی از برنامه های درنظر گرفته شده برای دهه فجر به صورت استانی و برخی دیگر نیز کشوری برگزار

صاحب‌خبر - محمدعلی حمزه پور، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برخی از برنامه های درنظر گرفته شده برای دهه فجر به صورت استانی و برخی دیگر نیز کشوری برگزار خواهد شد.
وی اظهارداشت: همایش پیاده روی در شهرستان طارم، المپیاد بزرگ ورزش روستایی در 8 رشته مختلف، المپیاد ورزش همگانی در 10 رشته مختلف، جشنواره بازی های بومی محلی و جشنواره استعدادیابی بدمینتون هزار نفری، به صورت استانی برگزار خواهد شد.
حمزه پور ادامه داد: این استان در دهه مبارک فجر امسال مسابقات بدمینتون کارکنان دولت، جودو جام فجر، سنگنوردی جام فجر، لیگ دسته 2 والیبال، لیگ واترپلو زیر 14 سال و شنای بانوان را میزبانی خواهد کرد.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: جشن بزرگ انقلاب ویژه ورزشکاران از دیگر برنامه های شاخص ورزشی این استان است که در سالن 6 هزار نفری امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی انقلاب زنجان واقع در میدان ارتش و یا در سالن شهید بهشتی مجموعه ورزشی 15 خرداد زنجان واقع در خیابان 17 شهریور برگزار خواهد شد.
6084/6085
انتهای پیام

نظر شما