شناسهٔ خبر: 30711689 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی مرکزی:

وزارت خارجه به بازداشت مرضیه هاشمی ورود کند

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مرکزی طی بیانیه‌ای بازداشت مرضیه هاشمی، خبرنگار مسلمان آمریکایی را محکوم کرد و از وزارت خارجه خواست تا اقدامات لازم در جهت آزادی این بانوی مسلمان را انجام دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مرکزی طی بیانیه‌ای بازداشت مرضیه هاشمی، خبرنگار شبکه پرس تی وی را محکوم کرد.
 
متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

امام خمینی (ره): در نهاد و سرشت آمریکا، کینه و دشمنی با اسلام ناب محمدی (ص) موج میزند.
 
دستگیری خانم مرضیه هاشمی خبرنگار شبکه پرس تی وی در آمریکا بدون هیچ گونه اتهام، بار دیگر چهره واقعی آمریکا در امر حقوق بشر را آشکار و برگی دیگر بر پرونده ستیز و دشمنی نظام سلطه با انقلاب اسلامی افزود.
 
محرومیت ۴۸ ساعته از ارتباط با بستگان، شرایط ناعادلانه بازداشت، توهین به اعتقادات و حجاب ایشان در هنگام بازداشت و برخورد‌های غیرانسانی با وی همه نمایانگر شعار‌های توخالی حقوق بشر در نظام ضدحقوق بشری و استعماری آمریکاست.
 
بسیج دانشجویی استان مرکزی ضمن محکوم کردن این اقدام ظالمانه و انزجار و اعتراض به چنین رفتار‌های خلاف شئون اخلاقی و انسانی، از مسئولان مربوطه و در رأس آن‌ها وزیر امور خارجه درخواست پیگیری و اقدام قاطع در جهت آزادی این بانوی مسلمان را دارد.
 
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مرکزی
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

نظر شما