شناسهٔ خبر: 30711339 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم:

سیمای ورزش محلی برای تسویه حساب شخصی نیست

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان قم با انتقاد از رفتار صدا و سیمای مرکز قم گفت: متاسفانه در برنامه سیمای ورزش در خصوص افتتاحیه خانه جودو ادعاهایی علیه روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مطرح شده که صحیح نیست و باید تاکید کرد سیمای ورزش محلی برای تسویه حساب شخصی نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سعید معارف‌وند با اشاره به افتتاح خانه جودو استان قم که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد گفت: متاسفانه در برنامه سیمای ورزش در خصوص افتتاحیه خانه جودو ادعاهایی علیه روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مطرح شده که از جمله آن می توان به دخالت روابط عمومی درخصوص ساختار و یا محتوای برنامه سیمای ورزش، ممانعت روابط عمومی، از ورود خبرنگاران به محل افتتاحیه، حضور خبرنگار سیمای ورزش با تیم خود از هفت صبح،  با عبور از هفت خان رستم، گزینشی بودن خبرنگاران، حواشی ایجاد شده در فضای مجازی و ناکارآمدی روابط عمومی، ارائه گزارش نادرست روابط عمومی به مدیر کل درخصوص حاشیه ها در فضای مجازی و . . . اشاره کرد.

وی تاکید کرد: با اطمینان کامل بیان می کنیم که موارد مطرح شده کذب بوده و امید است که مسئولین صداوسیما این موضوع را منصفانه پیگیری و اجازه ندهند که سیاه‌نمایی در این برنامه تبدیل به یک عادت شود.

معارف‌وند عنوان کرد: ادعای هایی که در این برنامه و از طریق رسانه مطرح می شود، توسط مستنداتی که وجود دارد تکذیب و ایجاد حواشی در فضای مجازی نیز تنها از یک کانال و توسط یکی از کارکنان صدا و سیما بوده است.

وی با اشاره به اینکه گفته می شود حاشیه سازی صورت گرفته است گفت: اینجانب هیچ گزارشی در خصوص حاشیه های فضای مجازی به مدیر کل ارائه نداده و ایشان خود، آگاهی کامل را نسبت به این فضا دارند.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: در اداره کل ورزش و جوانان تلاش‌های بسیاری در راستای توسعه ورزش قهرمانی و همگانی صورت می گیرد که البته به دلایل مختلفی، کمی و یا کاستی‌های هم وجود دارد اما اینکه یک مجری با تحریک و یا اشاره خود اجازه نمی دهد که میهمان حرف خودش را بزند شایسته یک مجری توانمند و با تجربه نیست که متاسفانه این موضوع به صورت مکرر شنیده و یا در تصویر مشاهده شده است که مستندات این ادعا به راحتی در دسترس می باشد.

معارف‌وند عنوان کرد: نگاه به ورزش و جوانان با حضور حضرت حجت السلام والمسلمین لطفی نیاسر مدیر کل این سازمان متحول شده اما هنوز با آنچه که مردم شریف قم به خصوص ورزش دوستان انتظار دارند فضای زیادی وجود دارد، ایشان با حضور خود تحول خوبی در برنامه‌ی اختصاصی سیمای ورزش ایجاد کردند ولی گاها با رفتار و یا حرکات این مجری عزیز گردش به عقب، کاملا مشهود و قابل لمس است که باعث نگرانی های زیادی برای میهمانان، مسئولین اداره کل و ورزش‌دوستان شده است.

وی گفت: اینجانب از تمامی تلاش های صورت گرفته، به خصوص زحمتکشان برنامه سیمای ورزش، معاونت خبر، باشگاه خبرنگاران جوان و برنامه همگام با ورزش رادیو که با تلاش شبانه روزی در راستای ارتقاء جایگاه ورزش و جوانان، همکاری کرده اند صمیمانه تشکر می نمایم و امیدوارم که با برگزاری جلسات مشترک در این خصوص هم افزایی های مناسبی صورت پذیرد.

نظر شما