شناسهٔ خبر: 30710761 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

تقدیر حناچی از قدیمی‌ترین غسال تهران

همشهری‌آنلاین: شهردار تهران از صفر آزادی‌نژاد، قدیمی‌ترین تطهیرکننده تهران تقدیر کرد.

صاحب‌خبر -

پیروز حناچی با حضور در گردهمایی بزرگ خانوادگی ۲۰۰۰ نفری پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) و شهرداری حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) در برج میلاد تهران با هدف تکریم پرسنل شریف و زحمتکش بهشت زهرا(س) از "صفر آزادی نژاد"، قدیمی‌ترین تطهیر کننده تهران تقدیر کرد.

به گزارش ایسنا، شهردار تهران طی سخنانی گفت: طبق آمار و ارقام و براساس نظرسنجی‌های موجود میزان رضایت شهروندان از خدمات بهشت زهرا(س) سطح بالایی دارد و  این نشان می‌دهد که سازمان بهشت زهرا(س) کارش را خوب انجام می دهد.

حناچی تصریح کرد: خدمات معنوی و خداپسندانه‌ای که شما پرسنل زحمتکش در شرایط سخت به شهروندان و مراجعان داغدار ارائه می‌کنید و باعث تسلی روح و روان افراد داغدیده می‌شوید، بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

براساس گزارش روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س)، صفر آزادی نژاد قدیمی‌ترین تطهیر کننده شهر تهران و سازمان بهشت زهرا(س) است که پیکر مطهر بسیاری از شهدای گرانقدر از جمله شهید بهشتی، شهید صیاد شیرازی، شهید کلاهدوز، شهید رجایی، شهید پلارک، شهید چمران و بسیاری از شهدای هشت سال دفاع مقدس و تعداد بسیار از اموات مسلمین را در طی ۳۵ سال خدمت را تطهیر کرده است.

نظر شما