شناسهٔ خبر: 30707524 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

در برنامه تحلیلی «انداز جهان» بررسی می‌شود؛

کنفرانس «ورشو»، تلاش آمریکا علیه ایران

کانال اردو زبان شبکه جهانی سحر در راستای انعکاس اخبار و رویدادهای مهم خبری، در برنامه میزگرد سیاسی خود با عنوان «انداز جهان» به موضوع بررسی برگزاری کنفرانس «ورشو»، می‌پردازد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ کنفرانس «ورشو» که با تلاش آمریکا قرار است علیه ایران در ورشو لهستان برگزار شود، با عدم استقبال و حضور جمع زیادی از مدعوین و مقامات اروپایی از جمله فدریکا موگرینی مواجه شده است. این کنفرانس، هم‌اندیشی‌ میان دشمنان ایران است که در مرحله بعد از تحریم‌های آمریکا، چگونه با نفوذ و قدرت ایران در منطقه مقابله کنند.

بیش از 3000 نفر از فعالان صلح،  نامه‌ای تنظیم کرده و خواستار لغو این کنفرانس و یا تغییر موضوعیت آن به «دوستی با ایران» شده‌اند.

امشب تهیه‌کننده میزگرد سیاسی، علیرضا مهدوی است و اجرای این برنامه را ساجدحسین رضوی برعهده دارد. مهمان حاضر در استودیو گلشن نقوی است و کارشناسی متخصص بحث از اسلام آباد از طریق استریم باکس، این گفت‌وگو را همراهی خواهد کرد.

برنامه تحلیلی و پربیننده «انداز جهان» در قالب ترکیبی و گفت‌وگو محور هر روز به جز یکشنبه‌های هر هفته در ساعت 19:30 به وقت تهران به مدت 30 دقیقه روی آنتن کانال 24 ساعته اردوی شبکه جهانی سحر است.

نظر شما