شناسهٔ خبر: 30707365 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

سيامک نعمتي: مارکو پدرمان را درآورد

سيامک نعمتي گفت: ما طلب زيادي داريم، ولي نمي‌آييم مثل بقيه سر و صدا به پا کنيم. سرمان به کار خودمان است.

صاحب‌خبر -

سيامک نعمتي يکي از مهره‌هاي تأثيرگذار پرسپوليس در نيم‌فصل نخست ليگ برتر بود و نقش مهمي در صعود اين تيم به فينال ليگ قهرمانان آسيا ايفا کرد. سيامک که به دليل محروميت، بازي برگشت فينال مقابل کاشيما را از دست داد، اميدوار است بار ديگر به همراه پرسپوليس فيناليست آسيا شود. نعمتي که هم‌اکنون به همراه تيمش در اردوي قطر حضور دارد، اميدوار است با اين تمرينات سختي که در کمپ اسپاير انجام دادند، بتوانند براي سومين فصل متوالي قهرمان ليگ برتر شوند. با سيامک در مورد شرايط اردوي قطر و همچنين نيم‌فصل دوم ليگ برتر گفت‌وگويي انجام داديم که در ادامه مي‌خوانيد.

* شرايط تيم در اردوي قطر چطور است؟
خدا را شکر در اين اردو تمرينات بسيار خوبي انجام داديم و بازيکنان با انگيزه بالا در تمرينات حاضر مي‌شوند. به نظرم اين اردو يکي از بهترين کمپ‌هايي بود که ما در آن تمرين کرديم. امکانات در کمپ اسپاير فوق‌العاده است و هر چيزي که شما فکرش را مي‌کنيد، در اين کمپ فراهم است. شک نکنيد ثمرات اين اردو را در نيم‌فصل دوم خواهيد ديد.


* آن‌طور که شنيديم، تمرينات سخت بدنسازي را پشت سر گذاشتيد.
بله، تمرينات ما در اين اردو واقعاً سخت و طاقت‌فرسا بوده و به قول معروف مارکو پدرمان را درآورد. اين درست که فشار تمرينات بسيار بالاست، ولي همين تمرينات سخت در ادامه بازي‌ها به کمک پرسپوليس مي‌آيد و به دردمان مي‌خورد.

* پرسپوليس در نقل و انتقالات نيم‌فصل چند بازيکن به خدمت گرفت. عملکرد آن‌ها را چطور ارزيابي مي‌کني؟
تيم ما از ابتداي فصل با اينکه محروم بود، چند بازيکن خوب مثل ترابي، شيري، شريفي و سروش را جذب کرد و در چند روز اخير هم بوديمير و نادري به تيم ما اضافه شدند که فکر مي‌کنم بتوانند به پرسپوليس کمک کنند. در نيم‌فصل نخست ما کلاً 12، 13 بازيکن داشتيم و به دليل بالا بودن تعداد بازي‌ها و سنگين بودن آنها، فشار زيادي به بچه‌ها وارد شد و همين عامل باعث شد دو بازيکن کليدي خود يعني محمد انصاري و حسين ماهيني را از دست بدهيم. حالا با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتي و جذب بازيکنان جديد اميدوارم اين اتفاقات ديگر رخ ندهد.

* به نظرت بوديمير مي‌تواند به پرسپوليس کمک کند؟
آن‌طور که من در تمرينات ديدم، مهاجم خوب و باکيفيتي است و قطعاً مي‌تواند در نيم‌فصل دوم و فصل جديد ليگ قهرمانان آسيا به پرسپوليس کمک کند.

* بوديمير به نوعي جانشين دوست صميمي‌ات منشا شد.
از زمان حضور گادوين در پيکان با هم بوديم و ارتباط خوبي با هم داشتيم که به طور همزمان به پرسپوليس آمديم. منشا بازيکن خوب و تأثيرگذاري براي پرسپوليس بود و به تيم ما کمک زيادي کرد، ولي به هر حال نظر کادر فني و باشگاه اين‌طور بود که گادوين از جمع ما جدا شود و بايد به نظر آن‌ها احترام بگذاريم. اميدوارم منشا در ادامه مسير زندگي خود و فوتبالش موفق باشد.

* از چند وقت ديگر نيم‌فصل دوم ليگ برتر آغاز مي‌شود. پرسپوليس مي‌تواند روند خوب نيم‌فصل نخست را تکرار کند؟
با تمام مشکلاتي که داشتيم، به نظرم نيم‌فصل نخست را به بهترين شکل ممکن سپري کرديم و بدون شکست بازي‌ها را به اتمام رسانديم. قطعاً تيم ما در اين فصل هم جزو مدعيان قهرماني است، ضمن اينکه مجموعه باشگاه و همه بازيکنان و کادر فني هدفي جز قهرماني ندارند. در واقع فقط قهرماني تيم ما را راضي مي‌کند. مطمئن باشيد با همت بچه‌ها و درايت کادر فني، همچنين حمايت هواداران که هميشه حامي ما هستند، تا آخرين نفس براي قهرماني مي‌جنگيم.


* پرسپوليس فصل گذشته به فينال ليگ قهرمانان رسيد. در فصل جديد مي‌توانيد اين اتفاق را تکرار کنيد؟
واقعيت اين است که کار بسيار دشوار است و همه حريفان که در ليگ قهرمانان آسيا حضور دارند، باکيفيت و قدرتمند هستند. با اين حال ما هم پرسپوليسيم و تيم‌هاي آسيايي حساب ويژه‌اي روي تيم ما باز مي‌کنند. من فکر مي‌کنم رسيدن دوباره به فينال ليگ قهرمانان آسيا دور از دسترس نيست و پرسپوليس پتانسيل فيناليست شدن در آسيا را دارد.


* قضيه اين پست اينستاگرامي مشترک بين بازيکنان چه بود؟‌
نمي‌دانم چرا آن‌قدر در مورد تيم ما حاشيه درست مي‌کنند. مي‌گويند بازيکنان پرسپوليس دريافتي زيادي داشتند در حالي که اصلاً چنين چيزي نيست. ما طلب زيادي داريم، ولي نمي‌آييم مثل بقيه سر و صدا به پا کنيم. سرمان به کار خودمان است، چون هدف بزرگي مثل قهرماني در سر داريم.

نظر شما