شناسهٔ خبر: 30707226 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

اختلافات قبیله‌ای منجر به قتل جوان ۲۵ ساله شد

خبرگزاری ایسنا

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: ساعت ۱۰ شب پنج‌شنبه، قتلی در حدفاصل میدان معراج و فهمیده اتفاق افتاد.

صاحب‌خبر -

قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد در رابطه با قتل راننده ۲۵ ساله در حد فاصل میدان معراج و فهمیده اظهار کرد: این حادثه حدود ساعت ۱۰ شب پنجشنبه اتفاق افتاد و ماشین مقتول که پژو پارس بوده‌است، به سمت میدان فهمیده در حال رانندگی بوده که در نزدیک میدان فهمیده به واسطه دو ماشین با تعداد ۷ تا ۸ نفر که احتمالاً از قبل اختلافاتی با یکدیگر داشته‌اند و تعقیب و گریزی هم صورت گرفته، متوقف می‌شود.

وی افزود: جلوی راه راننده ۲۵ ساله پژو پارس را سد کرده و به ماشین ضربات زیادی زده‌بودند و پس از آن جراحات زیادی به دست‌وپای مقتول وارد کرده‌بودند.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه «مقتول اهل صالح‌آباد بوده»، گفت: پس از تحقیقاتی که از نزدیکان و وابستگان آن انجام شد، اظهار داشتند که سابقه اختلاف، به همان صالح‌آباد خودشان برمی‌گردد و عاملان این قتل را هم از همان منطقه معرفی کردند. اختلافات قومی و قبیله‌ای در صالح‌آباد انگیزه قتل بوده و با توجه به اختلافاتی که از گذشته سر مرتع داشته‌اند و همچنین وابستگان این مقتول چند درگیری با این مظنونان داشته‌اند، به نظر می‌رسد این قتل و درگیری پیش آمده است.

وی عنوان کرد: شبانه حادثه را به نیروی انتظافی صالح‌آباد نیابت دادیم و حوزه بحش دادگاه صالح‌آباد و سرای تربت‌جام همکاری کردند و ۳ نفر مرتبط با این موضوع دستگیر شدند که امروز تعیین اتهام خواهند شد و به مشهد فرستاده می‌شوند که بعد باید ببینیم ادامه تحقیقات به کجا خواهد رسید.

احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: فردی که دستگیر شده از بزرگان این مظنونان بوده و هنوز فرزندان خودش را معرفی نکرده و خود این مشخص می‌کند که مشکلی در این جریان وجود دارد. اگر خودشان می‌آمدند و معرفی می‌کردند، موضوع زودتر حل می‌شود، اما متواری شده‌اند، با اینکه به آن‌ها خبر داده شده، اما خودشان را معرفی نکرده‌اند. تا فردا که این افراد خودشان را معرفی کنند، اطلاعات بیشتری را خواهیم داشت.

نظر شما