شناسهٔ خبر: 30706525 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

با صدورپیامی؛

نماینده ولی فقیه در سپاه درگذشت سردار دکتر احمد فضائلی را تسلیت گفت

حوزه/حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی در پیامی درگذشت سردار دکتر احمد فضائلی فرمانده اسبق دانشگاه امام حسین(ع)را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از تهران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پی درگذشت سردار دکتر احمد فضائلی  فرمانده اسبق دانشگاه امام حسین(ع)، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام  نماینده ولی فقیه در سپاه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت جانسوز سردار سرافراز، جانباز فرهیخته سرتیپ پاسدار دکتر احمد فضائلی فرمانده اسبق دانشگاه جامع امام حسین(ع) موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

به روح بلند آن مجاهد فی سبیل الله که با حضور آگاهانه، صادقانه و فداکارانه در نهضت اسلامی و مبارزه با نظام منفور و ظالم پهلوی و سپس در سنگرهای مختلف خدمت جمهوری اسلامی ایران و دفاع از آرمان ها و ارزشهای انقلاب در دوران دفاع مقدس و مقاطع حساس و سرنوشت ساز پس از آن در حوزه های علمی و پژوهشی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و یاری بخشی به جبهه مقاومت اسلامی در منطقه، میراث ارجمند و الهام بخشی را فراروی پاسداران شریف و جوان انقلاب و نیز جوانان آینده ساز کشور قرار داده است، درود میفرستم.

اینجانب فقدان آن فرمانده پارسا و صادق را به خانواده معزز، بستگان و آحاد همرزمان و مراکز علمی و دانشگاهی مأنوس با وی را تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه ذات اقدس ربوبی برای آن مرحوم غفران و رضوان الهی و محشور شدن با شهیدان و صالحین و برای مصیبت دیدگان و بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می کنم.

عبدالله حاجی صادقی

نماینده ولی فقیه در سپاه

نظر شما