شناسهٔ خبر: 30704246 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برخی مدارس گلستان فردا یکشنبه تعطیل است

گرگان - ایرنا - مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پروش استان گلستان از تداوم تعطیلی برخی مدارس این استان در پی بروز سرمای شدید برای فردا یکشنبه 30 دی ماه خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمد حبیبی شامگاه شب در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مدارس بخش چشمه ساران از توابع شهرستان آزادشهر در شرق گلستان در 2 نوبت صبح و عصر و در تمامی دوره های تحصیلی به غیر از شهر نوده خاندوز و روستاهای سوسرا و سه راه محمد حسین فردا تعطیل است.
وی اضافه کرد: همچنین در همین شهرستان، دانش آموزانی که از روستاهای بخش چشمه ساران به آزادشهر و نوده خاندوز تردد می کنند هم فردا تعطیل هستند.
مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پروش استان گلستان خاطرنشان کرد: همه مدارس بخش گلیداغ از توابع شهرستان مراوه تپه در شرق استان در تمامی دوره های تحصیلی و فقط در نوبت صبح به جز مجتمع شبانه روزی عرب قاری حاجی (دبیرستان های محمد رسول الله(ص)، شهید بهزادی و مرحوم ممی زاده) فردا تعطیل خواهند بود.
حبیبی گفت: مدارس مقطع ابتدایی در نوبت صبح روستای زیارت از توابع شهرستان گرگان نیز فردا تعطیل هستند.
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان اضافه کرد: در شهرستان رامیان هم مدارس روستاهای ویرو، کشکک، رضی، قورچای و الهادی در همه دوره های تحصیلی و در دو نوبت صبح و عصر تعطیل اعلام شد.
وی ادامه داد: در شهرستان گالیکش مدارس روستاهای قوشه چشمه، کندسکو، سیجان، پنو، لیرو، پادلدل، کیارام و فرنگ در دوره ابتدایی و در نوبت صبح تعطیل هستند.
وی افزود: همچنین همه مدارس دهنه زرین گل از توابع شهرستان علی آباد کتول در دوره ابتدایی و در نوبت صبح تعطیل است.
به گزارش ایرنا، امروز شنبه برخی مدارس استان به دلیل دشوای تردد دانش آموزان تعطیل اعلام شده بود.
بر اساس آخرین الگوهای پیش یابی، سامانه بارشی تا اواخر وقت امشب شنبه در استان مستقر بوده و به فعالیت خود ادامه می دهد.
3014/3091

نظر شما