شناسهٔ خبر: 30703655 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

پرونده چهار فقره قتل و کشف جسد در مشهد تشکیل شد

بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای مشهد گفت: طی 48 ساعت گذشته پرونده چهار فقره قتل و کشف جسد در این شهر تشکیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین ؛ علی اکبر احمدی نژاد روز شنبه  افزود: یکی از این پرونده ها مربوط به جمعه شب گذشته و کشف جسد پسر 16 ساله در حوالی روستای سالار آباد و در محدوده بخش رضویه شهرستان مشهد است.

وی اظهار داشت: طبق بررسی های اولیه این نوجوان به دلیل مصرف قرص فوت کرده ولی جسد برای بررسی های بیشتر به پزشک قانونی منتقل شده است.
وی گفت: قتل راننده 25 ساله نیز از دیگر حوادث طی این مدت است.
بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای مشهد افزود: هنگامی که این جوان با خودرو پژو پارس در میدان شهید فهمیده مشهد در حرکت بود عده ای با 2 دستگاه خودرو فاقد پلاک وی را متوقف و با قمه و چوب به او حمله کردند.
وی با اشاره به قتل جوان 25 ساله در این درگیری اظهار داشت: مقتول از اهالی شهرستان صالح آباد است و با نیابت قضایی سه نفر در ارتباط با این پرونده در صالح آباد دستگیر شده اند و تحقیقات ادامه دارد.
احمدی نژاد ادامه داد: همچنین در یک درگیری خانوادگی در روستای کلاته برفی مشهد نوجوان 17 ساله با ضرب چاقوی پسر عموی خود به قتل رسید.
وی گفت: متهم از محل گریخته و تحقیقات برای دستگیری وی ادامه دارد.
بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای مشهد خاطرنشان کرد: مرگ مشکوک زن 31 ساله نیز از دیگر مواردی است که طی 48 ساعت گذشته اعلام شد.
وی با اشاره به اختلافات بین این زن و همسرش افزود: جسد برای بررسی علت دقیق مرگ به پزشک قانونی منتقل شد و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.
منبع : ایرنا

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما