شناسهٔ خبر: 30703376 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

جعفری و ترخون پرواز فرست کلاس بازیکنان پرسپولیس به ژاپن

Boris The Blade...

صاحب‌خبر -

ما آمَنَ بی مَن باتَ شَبعانَ وَ جارُهُ طاوِیا، ما آمَنَ بی مَن باتَ کاسیا وَ جارُهُ عاریا

به من ایمان نیاورده است آن کس که شب سیر بخوابد و همسایه اش گرسنه باشد. به من ایمان نیاورده است آن کس که شب پوشیده بخوابد و همسایه اش برهنه باشد.

مستدرک الوسائل، ج8، ص429

 

انسان‌ها از دیرباز به دلیل روحیات لطیف و داشتن وجدان همیشه میل زیادی به دستگیری مستمندان و چپاندن آنها در هلفدونی داشتند؟؟؟!!!

عذرخواهی می‌کنم، آقای آرین قاسمی ترجمه دستگیری رو اشتباه به عرض رسوندن، قصور ایشون رو ببخشید، داشتم عرض می‌کردم انسان میل زیادی به دستگیری مستمندان و کمک به ضعفا دارد، در دین مبین اسلام هم اشارات زیادی به این مطلب شده است که نمونه آن را در فوق می‌بینیم، از قرن شیش هجری این سنت حسنه با همکاری پادشاهان و خوانین محلی شکل مدون و قبراقی به خود گرفت، به این شکل که درباریان تاجی و عمال سفارت پورتوگال به همراه گاوآهن‌سازان و آهنگران با تشکیل ائتلافی هر سال مبلغ قابل توجهی را جهت کمک به ضعفا به بنیاد خیریه‌ای تحت‌نظر فردی از اعضای شوالیه‌های میزگرد می‌سپردند و این فرد با نواختن آهنگ لالای لالای لای لالای لالای لای لای لاااااااااای شب‌ها کمک‌ها را به در خانه مستضعفان می‌برد. متاسفانه پس از کودتای 28 مرداد 32 و با تشکیل گروهکهای معاند و منافق به سرکردگی عمال عبده ملعون تحرکاتی جهت سرقت اموال بنیاد صورت گرفت که نمونه آن در جریان قتل تختی (مسئول بنیاد در آن زمان) به دست عبده گجستک مشهود است. پس از انقلاب نیز به دلیل دشمنی انقلابیون با تاج و مایتعلق‌به، متاسفانه کارشکنی‌های زیادی در کار بنیاد انجام شد تا این‌که در تاریخ 1366/6/6 این بنیاد به نفع وزارت توسعه و تعاون مصادره شد، شایان ذکر است که پسر معاون اول وزیر توسعه و تعاون پرسپولیسی بود و از ددی خواسته بود تا بنیاد را کمرشکن کند. همچنین خالی از لطف نیست که ذکر شود آخرین رئیس بنیاد فتولا بود که پس از اخراج از این شغل شریف به کار افشاگری و ریختن پته وزیر و عواملش در باشگاه مظلوم تاج بر روی آب پرداخت و با حفظ سمت کارتل فتل جوان را بنیان‌گذاری کرده و در راه شاد کردن دل مظلومان گام برداشت.پس از مصادره اموال بنیاد بازیکنان و عمال و هواداران بایشگاه پیروزی به ثروت‌اندوزی پرداختند و متاسفانه علی‌رغم اینکه رفقا و توده نان برای خوردن نداشتند، بازیکنانشان در جشن‌های تولد کیک می‌خوردند و نوشابا می‌نوشیدند.

ببخشید مثل این‌که آرین جان بازم تپه ماهوری رو مزین کرده، منظور از رفقا عمال سازمان کمونیستی مجاهدین خلق و منظور از توده حزب منحله توده و عمال نورالدین کیانوری بوده نه مردم مظلوم ایران. پَغدُن

در آخرین نمونه از این حرکات طاغوت‌مآبانه و ددمنیش مشاهده می‌کنیم که بازیکنان پیروزی علی‌رغم این‌که فقط پول توالت بین‌راهی را از afc سلفیده‌اند با هاواپایمای فیرست کیلاس به جاپون عزیمت کرده‌اند، درحالی‌که می‌بینیم اعضای بایشگاه مظلوم تاج برای سفر به تاشکند از چهارپایان کمک گرفته‌اند و همان‌طور که میدانیم به موشکیلی برنخورده‌اند. پس چرا بازیکنان پیروزی و در صدر آنها حسن خان‌محمدی باید با فیرست کیلاس به سفر و جاپون بروند؟ لازم به ذکر است که طبق اطلاعات کسب شده توسط تیم اطلاعاتی ما سایر تیم‌های فوتبال در جام باشگاه‌های آسیا و جام میلت‌های آسیا از پایانه‌های مسافربری بین‌شهری کمک می‌گیرند و ترجیحا از اتوبوس‌های ایران‌پیما استفاده می‌کنند و حتی سوار ولوو نمی‌شوند، زیرا مردم (منظورم تو این اتاقه) نان ندارند بخورند.

برگرفته از پیج شخصی شرکت اسکاچ و ملحفه‌سازی پیوس به جز حمدالله

نظر شما