شناسهٔ خبر: 30702962 - سرویس عکس
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

گزارش تصویری/

نشست خبری «آزادی بیان و حقوق بشر» در آمریکا /تصاویر

نشست آزادی بیان و حقوق بشر در آمریکا به بهانه بازداشت «مرضیه هاشمی» مجری شبکه پرس تی وی بعد از ظهر امروز -شنبه ۲۹ دی ماه- با حضور پیام تیرانداز مدیرعامل خبرگزاری فارس، مسعود بصیری رئیس بسیج رسانه و بیژن نوباوه فعال رسانه‌‌ای در خبرگزاری فارس برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس چند رسانه ای  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نشست آزادی بیان و حقوق بشر در آمریکا به بهانه بازداشت «مرضیه هاشمی» مجری شبکه پرس تی وی بعد از ظهر امروز -شنبه ۲۹ دی ماه- با حضور پیام تیرانداز مدیرعامل خبرگزاری فارس، مسعود بصیری رئیس بسیج رسانه و بیژن نوباوه فعال رسانه‌‌ای در خبرگزاری فارس برگزار شد.

بنا بر این گزارش، بیژن نوباوه خبرنگار پیشکسوت که در ایالات متحده امریکا نیز مدتی فعالیت داشته است در ابتدای این نشست گفت: امروز با موضوعی مواجه ایم که برای همه ما سوال است و آنهم دستگیری خبرنگاری در کشور خودش بدون هیچ دلیلی است و بعد از چند روز دولت امریکا اعلام کرده قبل از اینکه به نتیجه نرسیم او آزاد نمی شود‌.

وی ادامه داد: نوع رفتاری که دولت آمریکا با او می‌کند و همچنین دیگر رفتارهایی که با خانم هاشمی شده است بیانگر این است که رفتار آنها حقوقی نیست و قبلا شبیه به این را شاهد بودیم و این به نظر می‌رسد نتیجه شکست‌های آمریکا در کشورهای خاورمیانه است.

 

نظر شما