شناسهٔ خبر: 30702789 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ماشین سازی مقابل تیم همشهری دسته یکی خود تن به شکست داد

تبریز - ایرنا - تیم فوتبال ماشین سازی در یک بازی دوستانه مقابل شهرداری، تیم همشهری دسته یکمی، با نتیجه 3 بر یک شکست خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم‌ های ماشین سازی و شهرداری تبریز امروز در یک بازی تدارکاتی در ورزشگاه اختصاصی شهرداری به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 3 بر 1 به نفع تیم شهرداری پایان یافت.
نیمه نخست این بازی در حالی برگزار شد که دقیقه 12 محمد خرم ‌الحسینی برای تیم ماشین ‌سازی تبریز گلزنی کرد و در ادامه دقیقه 22 احمد امیرکامدار گل تساوی را از نقطه پنالتی برای تیم شهرداری رقم زد تا در نهایت نیمه اول با تساوی یک بر یک بر یک خاتمه یابد.
در نیمه دوم این بازی، شاگردان حیدر جعفری توانستند دقایق 50 و 69 به ترتیب توسط امیرحسین طاحونی و دانا نقشبندی دروازه تیم لیگ برتری ماشین سازی را باز کنند.
به گزارش ایرنا، ترکیب تیم ماشین ‌سازی در این بازی علیرضا حیدری، مسیح زاهدی، محمد اهل‌شاخه، فرید بهزادی ‌کریمی، سید احمد مهدی ‌زاده، محمد خرم‌ الحسینی، احمد رضا زنده‌ روح، عزیز معبودی، رضا عبدی، سعید مهری، احسان تاییدی بود.
همچنین تیم ماشین سازی برای برگزاری اردوی یک هفته ای خود به تهران سفر کرد.
گفتنی است، برد 3 بر یک تیم شهرداری باعث شد تا این تیم از هفته بیستم لیگ آزادگان، پنجشنبه 4 بهمن با روحیه بالا به مصاف تیم شاهین بوشهر برود.
9853/518

نظر شما