شناسهٔ خبر: 30701868 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

در پلی آف هر اتفاقی ممکن است

لیپی: تایلند را کاملا جدی گرفته ایم

تیم ملی چین فردا در یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا بازی حساسی مقابل تایلند پیش رو دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، چین پس از شکست 2-0 برابر کره جنوبی، به عنوان تیم دوم راهی یک هشتم نهایی شد و حال باید به مصاف تایلند برود. قرعه ای که روی کاغد مناسب به نظر می رسد. تایلندی ها نیز پس از شکست سنگین 4-1 در اولین روز رقابت ها برابر هند، اقدام به تغییر مربی کردند و توانستند در ادامه، مجوز حضور در یک هشتم نهایی را کسب کنند.

 

 

 

 

مارچلو لیپی، سرمربی مشهور چین در نشست خبری این بازی گفت:« در ابتدا باید به تیم خودم به خاطر صعود به این مرحله تبریک بگویم و حالا هدف بعدی ما رسیدن به یک چهارم نهایی است. ما در جمع خودمان مصدومانی داریم و امیدوارم دیگر بازیکنان، بهترین بازی خودشان را به نمایش بگذارند. برای صعود باید بهترین بازی را انجام دهیم و باید بگویم که درمراحل حذفی احتمال هر اتفاقی وجود دارد و پیروزی هیچ تیمی تضمین شده نیست.»

 

 

 

 

سال گذشته چین در زمین تایلند توانست این تیم را 2-0 مغلوب کند. لیپی ضمن اشاره به آن بازی گفت:« بازی سال گذشته را فراموش کنید؛ چرا که هر دو تیم تغییرات زیادی کرده اند. در هر دو تیم بازیکنان جدید به چشم می خورند؛ ضمن اینکه تایلند مربی خود را نیز تغییر داده و حالا فوتبال هجومی تری بازی می کند؛ ضمن اینکه در دفاع نیز فضاهای خالی زیادی به حریف نمی دهد.

هر دو تیم جوان هستند و معتقدم روحیه تیمی تایلند با مربی جدیدش تغییر کرده و شاداب تر از گذشته است. فرصت مناسبی برای صعود داریم و باید از آن استفاده کنیم. از بازیکنانم خواسته ام که حریف را کاملا جدی بگیرند.»

 

 

 

 

حضور 5 بازیکنی که با داشتن کارت زرد در خطر محرومیت قرار دارند، ممکن است مشکلاتی را برای چین در بازی فردا ایجاد کند ولی لیپی آن را یک معضل برای تیم خود نمی داند:« این مساله، تاثیری روی ما نخواهد گذاشت. فردا یازده بازیکن آماده را به زمین می فرستم. این بازی برای ما بسیار مهم است. بدون توجه به بازیکنان اخطاری ترکیب اصلی را انتخاب خواهم کرد. یک بازی کلیدی را پیش رو داریم.»

 

نظر شما