شناسهٔ خبر: 30701771 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

فرمانده انتظامی گیلان:

دستگیری فرد مسلح در رشت امنیتی یا سرقت مسلحانه نبوده است/ فرد با حالاتی غیرطبیعی قصد خودکشی داشت

فرمانده انتظامی گیلان، گفت: فرد مسلح هم اکنون در نیروی انتظامی پلیس است و به نظر می‌رسد که این رفتارها در اثر مصرف مواد مخدر و توهم زا باشد و هیچ گونه عنوان ضد امنیتی یا سرقت مسلحانه نبوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، سردار اسحاقی فرمانده انتظامی استان گیلان دقایقی پیش در رابطه با دستگیری فرد مسلح در رشت اظهار کرد: ساعت ۱۱:۱۵ دقیقه خودرویی با راننده در حالت غیر طبیعی توسط همکاران نیروی انتظامی مشاهده شد.

وی افزود: تعقیب و گریز بین نیروی پلیس و راننده ماشین انجام شد و در نهایت راننده ماشین را در پایین ساختمان نیمه کاره رها کرده و به طبقات بالاتر پناه برد.

سردار اسحاقی با بیان اینکه با سرعت همکاران در منطقه اعزام شدند و به علت عدم حالت طبیعی راننده و قصد خودکشی وی تا ساعت حدود ۲:۳۰ دقیقه با او مدارا کردند افزود: نتیجه این مدارا این شد که فرد خود را تسلیم کرده و با وجود داشتن سلاح از تیراندازی امتناع کرد.

سردار اسحاقی در پایان اذعان‌کرد: فرد مسلح هم اکنون در نیروی انتظامی پلیس است و به نظر می‌رسد که این رفتارها در اثر مصرف مواد مخدر و توهم زا باشد و هیچ گونه عنوان ضد امنیتی یا سرقت مسلحانه نبوده است.

انتهای پیام/

نظر شما