شناسهٔ خبر: 30699832 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کی روش بعد از جام ملت ها پیشنهاد کلمبیا را بررسی می کند

تهران- ایرنا- «کارلوس کی روش» سرمربی تیم ملی ایران ضمن تایید گزارش ها مبنی بر پیشنهاد و دعوت تیم ملی کلمبیا از وی برای پذیرفتن هدایت این تیم، گفت: در حال حاضر مسئولیت من هدایت تیم ملی ایران است و بعد از جام ملت ها، دعوت این تیم را بررسی خواهم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، شبکه فاکس اسپورتس روز شنبه نوشت: «کارلوس کی روش» سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از سوی کشور کلمبیا برای پذیرش هدایت تیم ملی این کشور فراخوانده شده و انتظار می رود پس از اتمام کارش با ایران در جام ملت های 2019 آسیا، عازم کلمبیا شود.
کی روش 65 ساله تیم تحت هدایتش را با موفقیت از مرحله گروهی جام ملت های آسیا عبور داد؛ جایی که ایرانی ها باید در مرحله یک هشتم در برابر عمان صف آرایی کنند.
با این وجود، با توجه به اینکه قرارداد جدیدی روزی میز کی روش قرار نگرفته است، با اتمام تورنمنت امارات متحده عربی، او دیگر روی نیمکت تیم ملی ایران نخواهد نشست.
سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران در این باره اظهار داشت: سرنوشت سرمربی ها در دستان روسای فدراسیون ها است؛ آنها می خواهند مسیر دیگری را طی کنند و بی شک من هم راه حل دیگری پیدا خواهم کرد.
با این حال، سرمربی اسبق تیم رئال مادرید که در این مصاحبه از پیشنهاد روی میز هدایت تیم ملی کلمبیا پرده برداشت، ظاهرا نیمکت های زیادی را برای نشستن در اختیار دارد.
وی در این خصوص تصریح کرد: بدیهی است که کلمبیا تمایل و اعتماد خود را نسبت به من ابراز کرده است؛ آنها تیم بی نظیری هستند که علاوه بر در اختیار داشتن بازیکنان شگفت انگیز، در رده بندی جهانی در رتبه بالایی قرار دارند؛ پذیرفتن پیشنهادی هدایت چنین تیم با اعتباری برای من بسیار خوشحال کننده و افتخار آمیز خواهد بود.
با این وجود، کی روش به خوبی می داند که وظیفه کنونی وی حصول اطمینان از ادامه درخشش تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا و همچنین برآورده ساختن انتظاراتی و توقعات بالایی است که شگفتی سازی تیم تحت هدایتش در جام جهانی 2018 روسیه، آنها را موجب شده است.
وی در پایان تاکید کرد: در حال حاضر مسئولیت من هدایت ایران است؛ بعد از جام ملت های آسیا، دعوت تیم ملی کلمبیا را مورد بررسی قرار خواهم داد.
ورزشی**3991**9129

نظر شما