شناسهٔ خبر: 30696833 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

گزارش روز؛

«شاراپووا» شگفتی امسال مسابقات اپن استرالیا

در پنجمین روز تنیس اپن استرالیا، ماریا شاراپووا در یک نبرد طولانی موفق شد از سد بانوی سه جهان، کارولین ووزنیاکی بگذرد و به دور چهارم صعود کند.

صاحب‌خبر -

شاراپووا، شگفتی امسال مسابقات اپن استرالیا

 

به گزارش پارسینه؛ در پنجمین روز تنیس اپن استرالیا، ماریا شاراپووا در یک نبرد طولانی موفق شد از سد بانوی سه جهان، کارولین ووزنیاکی بگذرد و به دور چهارم صعود کند. ماریا طی سال‌ها بازی حرفه ای خود، به طور پیوسته در رقابت‌های طاقت فرسا، لحظه‌های کلیدی و دشوار بسیاری قرار گرفته است تا بتواند کنترل شگفت آوری را در مقایل کارولین داشته باشد. وی در این بازی به همه اثبات کرد تا بار دیگر برای کسب قهرمانی گرند اسلم آمده است.


تنیسور روسی ۳۱ ساله، در این دیدار که بیشتر از دو ساعت به طول انجامید، توانست با نتیجه ۲ بر یک بانوی شماره سه جهان را شکست دهد و به دور بعد راه یابد. ماریا در ست نخست ۶ بر ۴ پیروز شد اما ست دوم را ۶ بر ۴ واگذار کرد. او در ست سوم توانست ۶ بر ۳ پیروز شود و برنده بازی شود.

شاراپووا در مصاحبه مطبوعاتی بعد از بازی گفت: " من می‌دانستم که رقابت بسیار سختی را با کارولین پیش رو دارم، زیرا او قهرمان پیشین این دوره از مسابقات است و برای همه آشکار بود که قصد بهترین بازی خود را دارد."

وی افزود: " من در سال گذشته در مسابقات زیادی حضور نداشتم، به ویژه در مقابل بازیکنان برجسته و حرفه ای. من برای رویارویی با آن‌ها بسیار تمرین کرده ام و کسب هر پیروزی برایم بسیار ارزشمند است." لازم به ذکر است شاراپووا در سال ۲۰۱۸ بدلیل عمل جراحی شانه راست، بسیاری از بازی‌ها و همچنین تمرینات را از دست داد.


شاراپوا ۳۰ امین باری است که در مسابقات ملبورن حضور دارد، جایی که او در سال ۲۰۰۸ قهرمانی ی یکی از پنج گرند اسلم خود را جشن گرفته است، اما از سال ۲۰۱۵ تا کنون موفق به صعود مرحله ی یک چهارم نهایی نشده بود.


وی در سال ۲۰۱۷ با مثبت شدن نتیجه آزمایش دوپینگ و با جریمه ۱۵ ماه تعلیق، از مسابقات استرالیا جا ماند. حال باید دید امسال با توجه به شروع خوبی که داشته است و به گفته بسیاری از منتقدان یکی از بزرگنرین شانس‌های قهرمانی این مسابفات محسوب می‌شود، می‌تواند قهرمانی گرند اسلم ۲۰۱۹ را کسب کند؟

نظر شما