شناسهٔ خبر: 30696549 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

سازمان فرهنگی شهرداری یزد 250 برنامه در دهه فجر پیش بینی کرد

به گزارش ایرنا عباس ملازینلی روز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تقارن دهه فجر (12 تا 22 بهمن) با ایام فاطمیه در سال جاری افزود: اجرای سرودهای انقلابی با

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا عباس ملازینلی روز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تقارن دهه فجر (12 تا 22 بهمن) با ایام فاطمیه در سال جاری افزود: اجرای سرودهای انقلابی با عنوان نوای فاطمی، نمایش‌های خیابانی ، جشنواره نقاشی ویژه کودک و نوجوانان و مسابقه کتابخوانی از جمله این برنامه هاست.
وی اجرای موسیقی و هنرهای نمایشی با حضور هنرمندان ، تجلیل هنرمندان و مفاخر زمان انقلاب، برپایی نشست شب فرهنگ با محور انقلاب ، پرده خوانی در 10 محله و راه اندازی اتوبوس سیار کتابخوانی را از دیگر برنامه ها ذکر کرد.
رئیس سازمان فرهنگی شهرداری یزد خاطر نشان کرد: همچنین مرکز یزد شناسی ،مرکز برند سازی شهر جهانی یزد و چند زمین ورزشی هم در دهه فجر افتتاح می شود.
وی برپایی جشنواره طنز و استندآپ کمدی از دیگر برنامه های یاد شده عنوان کرد و گفت: این جشنواره برای کشف استعدادهای نوجوانان و جوانان برگزار می شود.
رئیس سازمان فرهنگی شهرداری یزد برگزاری ششمین المپیاد ورزشی محلات را از مهم‌ترین برنامه‌ها برشمرد و افزود: این المپیاد از پنجم بهمن تا 22 بهمن‌ماه برگزار می شود.
ملازینلی خاطر نشان کرد: در این المپیاد شرکت کنندگان در 21 رشته ورزشی به صورت انفرادی و تیمی با هم رقابت می کنند.
2088/ 2047/
انتهای پیام

نظر شما