شناسهٔ خبر: 30693240 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

شاهین بیانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

هشت‌سال به کی‌روش فرصت داده شده است/ تیم ملی مقابل عراق بازی خوبی ارائه نداد/ در سخت‌ترین شرایط قهرمان شدیم اما پاداش‌هایمان را با تاخیر گرفتیم

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: همه می‌دانستیم تیم ملی کشورمان برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی مشکلی نخواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ شاهین بیانی، پیشکسوت فوتبال ایران درباره عملکرد تیم ملی ایران در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: صعود تیم ملی در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا طبیعی است. همه می‌دانستیم تیم ملی کشورمان برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی مشکلی نخواهد داشت. کادر فنی تیم ملی ایران هم می‌دانست راه سختی برای رسیدن به این مرحله ندارد. 

وی ادامه داد: مسیر تیم ایران برای رسیدن به فینال مسابقات بسیار هموار است. بازی بعدی مقابل عمان کار سختی نیست زیرا تیم درجه سه آسیا است و تیم ملی‌ کشورمان به راحتی با برد مقابل عمان راهی مرحله یک چهارم نهایی می‌شود. در مرحله یک چهارم نهایی با برنده دیدار تایلند و چین بازی خواهیم کرد که آن هم سخت نیست در نتیجه به راحتی به مرحله نیمه نهایی می‌رسیم.

بیانی با تاکید بر اینکه تیم ملی همه ابزارهای مهم برای رسیدن به فینال مسابقات را به همراه دارد، اضافه کرد: تیم ملی کشورمان بازیکنان خوبی دارد که همه باکیفیت هستند. امکانات خوبی در اختیار شاگردان کارلوس کی‌روش قرار گرفته و کمتر تیمی است که اردوهای تدارکاتی خوبی برخوردار باشد. هشت سال به کی روش فرصت داده شده و باید بهترین نتیجه را بگیریم.

وی با اشاره به اینکه تیم ملی کشورمان مقابل عراق بازی خوبی انجام نداد، بیان کرد: بردن ویتنام و یمن کار زیاد بزرگی نبود و مقابل عراق تیم ملی کشورمان بازی خوبی ارائه نداد. در گروه آسانی بودیم و حمایت‌های فدراسیون فوتبال از کی‌روش طبیعی است. ضمن اینکه سرمربی تیم ملی اجازه ندارد درباره مسائل مختلف صحبت کند.

بیانی با تاکید بر اینکه تیم ملی با بازی برابر تیم‌های درجه سه به مرحله بعد صعود کرد، افزود: تیم ملی کشورمان تا نیمه نهایی با تیم‌های قدرتمندی بازی نمی‌کند. تیم ملی ایران در راس قدرت آسیا قرار دارد و زمانی که به فینال برسد، می‌توان درباره عملکرد ایران صحبت کرد.

پیشکسوت فوتبال گفت: آن زمانی که کی‌روش گفت آرزوی مردم ایران رسیدن به مرحله نیمه نهایی است باید برخورد جدی می‌شد. تیم ملی کشورمان به عنوان تیم اول آسیا چندین قهرمانی در این جام دارد در صورتی که قبلا مثل این جام قرعه آسانی نداشتیم. ما در سخت‌ترین شرایط به قهرمانی رسیدیم و بعدا پاداش خود را دریافت کردیم و به عشق تیم ملی به میدان رفتیم و اصلا پول برایمان مهم نبود.

نظر شما