شناسهٔ خبر: 30692068 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نادر فریادشیران در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بهترین امکانات و اردوها برای تیم ملی ایران تدارک دیده شده است/ کی‌روش حق دخالت در مسائل داخلی کشورمان را ندارد/ بازی ضعیف مقابل عراق باعث حمله او به دیگران شد

پیشکسوت فوتبال گفت: کی‌روش در سال‌های گذشته به مربیان داخلی و خارجی توهین کرده و این اولین باری نبود که چنین حرف‌هایی را مطرح می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ نادر فریاد شیران، پیشکسوت فوتبال ایران درباره حرف‌های اخیر کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: روز به روز که می‌گذرد، سرمربی تیم ملی ایران با حرف‌های خود فقط ذات واقعی‌اش را نمایان می‌کند. متاسفانه اکنون رسانه‌های تصویری به آن می‌پردازند در صورتی که در گذشته می‌توانستند با نخستین حرف تند این مربی واکنش نشان بدهد و معتقدم این برخورد رسانه‌های تصویری بسیار دیر است.

وی ادامه داد: کی‌روش در سال‌های گذشته به مربیان داخلی و خارجی توهین کرده و این اولین باری نبود که این مربی چنین حرف هایی را مطرح می کند. معتقدم مدیریت فدراسیون فوتبال مشکل دارد که کی‌روش اینقدر راحت درباره همه چیز نظر می‌دهد. سرمربی یک تیم باید درباره مسائل فنی تیم صحبت کند. دیدار با عراق ضعیف ترین بازی بود که تیم ملی کشورمان از خود به نمایش گذاشت و این عملکرد باعث شد تا کی روش به بقیه حمله کند و دست به فرافکنی بزند. چه بسا اگر این بازی ضعیف نبود و ایران به برد می رسید کی روش به گونه ای دیگر رفتار می کرد. زیر توپ زدن هم شده عملکرد تیم ملی فوتبال ایران!

پیشکسوت فوتبال ایران اضافه کرد: برد ایران مقابل  ویتنام و یمن را نمی‌توان جزو عملکرد تیم ملی ایران حساب کرد. تیم‌هایی همانند عربستان و قطر که عملکرد بسیار خوبی در مرحله گروهی داشتند از کشور خود پاداشی دریافت نکردند اما وزیر ورزش و جوانان فقط به فکر شاد بودن دل مردم ایران است که با پرداخت پاداش و در اختیار گذاشتن بهترین امکانات شرایط خوبی برای تیم ملی ایجاد کردند.

فریاد شیران با اشاره به اینکه تیم ایران بهترین شرایط و امکانات را دارد، بیان کرد: تیم ملی زمانی که در بهترین شرایط قرار دارد، چگونه ممکن است مشکل تهیه غذا داشته باشد. یک مربی چرا باید در مسائل سیاسی و اقتصادی کشور دخالت کند. سوء مدیریت فدراسیون فوتبال باعث شده است که یک مربی به راحتی درباره همه مسائل صحبت کند. تاج با آن بیانیه خود دلسوزان و منتقدان کی‌روش را جاهل دانست در صورتی که اگر از همان ابتدا مدیریت خوبی از خود به نمایش می‌گذشت الان این مربی فقط به مسائل فنی تمرکز می‌کرد.

وی  درباره صحبت‌های کی‌روش که پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا از هواپیمای فرست کلاس استفاده کرده است، گفت: تیم‌ های استقلال و پرسپولیس تیم های دوست داشتنی و مردمی ایران هستند که خودشان حاضرند پول بدهند تا آنها بازی کنند. تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با کاشیما  به دلیل دوری مسافت مجبور بود فرست کلاس سوار شود. همین آقای کی‌روش به همراه خانواده خود برای سفر به هرجایی که دوست داشته باشد فرست کلاس سوار می‌شود

نظر شما