شناسهٔ خبر: 30690160 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

ابعاد مختلف شخصیت امام راحل باید به خوبی تبیین شود

زنجان- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: باید شخصیت والای امام راحل به خوبی تبیین شود و جنبه‌های اخلاقی و عرفانی ایشان در جامعه مورد توجه قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری در گفتگو با خبرنگار مهر به گرامیداشت دهه فجر اشاره کرد و گفت: این دهه بسیار مبارک است و باید برنامه‌های  با کیفیت و با محتوا در استان اجرا شود.

وی بابیان اینکه کمیته قرآنی توسط سازمان تبلیغات اسلامی استان فعال است، اظهار کرد: قرآن کتاب انقلاب اسلامی است و برای اولین بار آموزه‌ها و معارف والای اسلامی و انسانی قرآن کریم به‌عنوان معیار قانون اساسی در یک جامعه حکومتی قرار گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه باید شخصیت والای امام راحل به خوبی تبیین شود، گفت: جنبه‌های اخلاقی و عرفانی امام خمینی (ره) در جامعه مورد توجه قرار گیرد. 

وی افزود: هدف از انقلاب اسلامی ایران حاکمیت قرآن در جامعه بود، نگاه قرآنی به‌عنوان یک هدف راهبردی در انقلاب اسلامی و از سوی امام خمینی (ره) مطرح شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی  استان زنجان ابراز کرد: باید فضای غالب در جامعه و در بین مسئولین فضای قرآنی باشد چرا که دشمن در جنگ نرم به دنبال دور کردن ما از آموزه‌های قرآنی است.

صفی یاری افزود: جامعه قرآنی مطالبه گر، حافظ اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی است، جامعه قرآنی در برنامه‌های چهل ساله انقلاب اسلامی  و ایام‌الله دهه فجر حضوری فعال و اثرگذار داشته باشند. 

وی بر لزوم معرفی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه تأکید کرد و گفت: این ایام بهترین فرصت برای بیان دستاوردها و اقدامات نظام در عرصه‌های مختلف  است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان بابیان اینکه ایام فاطمیه دوم با دهه فجر مقارن است، افزود:  سیاست ستاد مرکزی این است که فاطمیه دوم پررنگ باشد و خوشبختانه این مهم در استان زنجان چند سالی است که به خوبی اجرا می‌شود. 

صفی یاری بر مدیریت محتوا در سخنرانی ها، مداحی ها و هیئت‌ها در برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام فاطمیه در استان تأکید کرد.

نظر شما