شناسهٔ خبر: 30689760 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

اقدامات دانشگاه شریف برای تامین امنیت دانشجویان

معاون دانشجویی دانشگاه شریف با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تامین امنیت خوابگاه‌ها را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، فاطمی زاده، معاون دانشجویی دانشگاه شریف در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص آخرین اقدامات این دانشگاه برای تامین امنیت خوابگاههای دانشجویی گفت: هفته گذشته جلسه ای را در فرمانداری تهران با نیروی انتظامی داشتیم که مساعدت خوبی را در این زمنیه داشتند وقرار شد که گشت های نیروی انتظامی و امدادی در این منطقه افزایش پیدا کنند.

وی افزود: در نصب دوربین و استقرار کانکس نیروی انتظامی هم به توافق رسیدیم، که دانشگاه کانکس را آماده کرده و در صورتی که مجوزها صادر شود و در مکان نصب کانکس و دوربین با نیروی انتظامی به توافق برسیم این مشکل حل خواهد شد.

معاون دانشجویی دانشگاه شریف یادآور شد:بر اساس پیشنهاد دانشگاه کانکس را در سه راهی که محل تردد سه خوابگاه به ویژه خوابگاه خواهران است مصب کنیم که در این زمینه منتظر جواب از طرف پلیس راهور هستیم.مکاتبات انجام شده ، کانکس ها هم آماده است و فقط پلیس باید مکان را تایید کند .

فاطمی زاده اضافه کرد: نقشه تردد هر روزه دانشجویان در اختیار پلیس قرار گرفته که بدانند دانشجویان ازچه مسیرهایی بیشتر تردد می کنند که همین مسیرها بیشتر مورد توجه خاص قرار بگیرد.

نظر شما