شناسهٔ خبر: 30687680 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

مردانی در گفت‌وگو با میزان:

می‌خواهم طلسم مدال جهانی را بشکنم/ «بنا» باعث برگشتن من به دنیای کشتی شد

خبرگزاری میزان- مهرداد مردانی، ملی‌پوش کستی فرنگی گفت: از اینکه محمد بنا دوباره هدایت تیم ملی کشتی فرنگی را بر عهده گرفت خوشحال هستم، چون او باعث بازگشت من به دنیای کشتی شد.

صاحب‌خبر -

مهرداد مردانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره آخرین وضعیت خود اظهار داشت: بعد از رقابت‌های جهانی بودا‌پست تمرینات منظمی را پشت سر نگذاشتم و حتی در جام باشگاه‌های جهان هم بدون تمرین حضور پیدا کردم.

وی افزود: علی رغم اینکه تمرینات خود را به تازگی و از آخرین اردوی تیم ملی آغاز کرده‌ام، اما با صلاحدید کادر فنی در جام جهان پهلوان تختی به روی تشک خواهم رفت و تمام تلاش خود را برای رسیدن به مدال طلای این دوره از رقابت‌ها به کار خواهم گرفت.

دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا در خصوص رقبای داخلی خود گفت: تقریبا اکثر مدعیان باتجربه‌ای که در این وزن (۶۰ کیلوگرم) کشتی می‌گرفتند، از دنیای قهرمانی خداحافظی کرده‌اند و حالا برای رسیدن به دوبنده تیم ملی، کشتی‌گیران جوان و با انگیزه‌ای را مقابل خود می‌بینم که هر روز در حال پیشرفت هستند. با توجه به این موضوع تلاش خود را مضاعف خواهم کرد تا علاوه بر رسیدن به دوبنده تیم ملی، طلسم ناکامی در رقابت‌های جهانی را هم بشکنم و به مدال‌هایی آرزو و استحقاقش را دارم، برسم.

عضو تیم ملی  کشتی فرنگی در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۷ پاریس افزود: از اینکه محمد بنا دوباره سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان شده است، بسیار خوشحال هستم، چون بنا باعث شد تا دوباره به کشتی بازگردم. سال ۲۰۱۶ در حالی که مدت‌ها از تمرینات کشتی دور بوده و تقریبا با این رشته ورزشی خداحافظی کرده بودم، محمد بنا لطف کرد و از من خواست تا به اردوی تیم ملی بروم. حتی به او گفتم مدت‌هاست که کشتی را رها کرده‌ام و قادر نیستم در رقابت‌های قهرمانی استان هم به مقام نخست برسم، اما سرمربی تیم ملی گفت برای رسیدن به موفقیت فقط به انگیزه نیاز داری که این حرف کاملا درست بود.

قهرمان کشتی فرنگی جوانان آسیا در پایان خاطرنشان کرد: از مردم زادگاهم شهرستان ایذه و مربی سازنده‌ام  لقمان رضایی که همواره باعث دلگرمی من بودند و همچنین از کادرفنی تیم ملی که زحمات زیادی را برای من کشیده‌اند تشکر می‌کنم و امیدوارم که با کسب مدال‌های جهانی و المپیک بتوانم جواب زحمت‌های این عزیزان بدهم.

انتهای پیام/

نظر شما