شناسهٔ خبر: 30687531 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

دبیر علمی هفدهمین کنگره بین المللی جراحان دهان، فک و صورت ایران:

مزایای جراحی‌های دیجیتال/ بازسازی فک و صورت با استفاده از سلول بنیادی و مهندسی بافت

دبیر علمی هفدهمین کنگره بین المللی جراحان دهان، فک و صورت ایران با اشاره به مزایای جراحی‌های دیجیتال گفت: این روش امروزه بیشتر برای جراحی‌های فک و صورت و به ویژه ایمپلنت کاربرد دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی انجمن جراحان دهان، فک و صورت ایران، دکتر علیرضا پرهیز در آستانه برگزاری هفدهمین کنگره بین المللی جراحان دهان فک و صورت ایران اظهار داشت: این کنگره ۳۰ بهمن‌ماه تا ۳ اسفندماه‌سال جاری در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود که در این کنگره آخرین دستاورد‌های علمی و تغییرات مربوط به جراحی‌های فک و صورت توسط اساتید و صاحبنظران برجسته مورد بحث و گفتگو قرار می‌گیرد.
 وی افزود: موضوع استفاده از تکنولوژی‌های نوین در جراحی از جمله جراحی‌های دیجیتال و روش‌های کمتر تهاجمی و غیر تهاجمی در درمان ضایعات سر و صورت و حتی انجام جراحی‌های زیبایی فک و صورت از دیگر مباحث مورد طرح در این کنگره به شمار می‌رود.
دبیر علمی هفدهمین کنگره بین المللی جراحان دهان، فک و صورت ایران ادامه داد: همچنین موضوعاتی که در حوزه جراحی‌های دهان، فک و صورت اتفاق نظر میان اساتید و صاحبنظران نباشد نیز در این کنگره مورد بحث قرار می‌گیرد و آخرین راهکار‌های موجود ارائه می‌شود.
 پرهیز ادامه داد: در کنار هفدهمین کنگره بین المللی جراحان دهان فک و صورت ایران، همایش بین المللی ایمپلنت خلیج فارس و هفتمین سمپوزیوم پژوهشی محققین جوان نیز برگزار می‌شود و آخرین مباحث روز علم ایمپلنت مورد بحث و گفتگو قرار می‌گیرد.  
وی در ارتباط با جراحی‌های نوین همچون روش جراحی دیجیتال اظهارداشت: این روش در دنیا و در کشور ما با استقبال مواجه شده و مراکز دانشگاهی نیز به آن ورود یافته‌اند. این روش امروزه بیشتر برای جراحی‌های فک و صورت و به ویژه ایمپلنت کاربرد دارد و مهمترین مزیت‌های آن، افزایش دقت و سرعت و کاهش هزینه و عوارض جراحی است.
دبیر علمی هفدهمین کنگره بین المللی جراحان دهان فک و صورت ایران عنوان کرد: در برخی از جراحی‌ها بسته به نوع عمل، گاهی نیازی به برش جراحی نیست، ولی اینکه گفته می‌شود بدون درد و خونریزی است تبلیغات سوء در این زمینه محسوب می‌شود.
 وی بیان داشت: ارائه آخرین دستاورد‌های علمی جراحی‌ها و تومور‌های سر و گردن، آخرین دستاورد‌های علمی در زمینه شکستگی و آسیب‌های فک و صورت و آخرین تکنیک‌ها و دستاورد‌های علمی در زمینه بازسازی‌های فکی با استفاده از سلول بنیادی و مهندسی بافت از دیگر موضوعات علمی مورد بحث در این کنگره است.
هفدهمین کنگره بین المللی جراحان دهان، فک و صورت ایران با شعار نیم قرن با جراحی دهان، فک و صورت ۳۰ بهمن ماه تا ۳ اسفندماه سال جاری در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.
همزمان با برگزاری  این کنگره، نهمین همایش بین المللی ایمپنت خلیج فارس و هفتمین سمپوزیوم پزوهشی محققیقن جوان برگزار می‌شود.
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۸۸۳۵۷۴۱۰ تماس  حاصل فرمایند
باتشکر

نظر شما