شناسهٔ خبر: 30687514 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون خدمات شهر شهرداری رشت:

رانندگان با رعایت ایمنی هنگام رانندگی مواظب پاکبانان باشند

رشت - ایرنا - معاون خدمات شهر شهرداری رشت با اشاره به وقوع چند حادثه رانندگی طی ماه های اخیر برای پاکبانان این کلانشهر و بروز تصادف پاکبان دیگری در پنجشنبه گذشته حین انجام وظیفه، از رانندگان خواست تا با رعایت سرعت مطمئنه در داخل شهر مراقب پاکبان باشند.

صاحب‌خبر -

علیرضا مقصودی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به تکرار تصادف برای پاکبان در کلانشهر رشت طی ماه های اخیر و تقصیر رانندگان در این حوادث ضروریست تا آنها هنگام رانندگی با رعایت موارد ایمنی به ویژه در صبح زود هنگام و فعالیت پاکبانان برای رفت و روب مواظب آنها باشند.
وی با بیان این که غروب پنجشنبه گذشته یکی دیگر از پاکبانان کلانشهر رشت حین انجام وظیفه در محدوده منطقه یک شهرداری به دلیل برخورد خودرو به او مصدوم شد، اظهار داشت: در زمان حاضر این پاکبان در بیمارستان پورسینا رشت بستری است، وضعیت عمومی وی خوب بوده و تحت درمان قرار دارد.
معاون خدمات شهر شهرداری کلانشهر رشت از پاکبانان نیز خواست تا هنگام انجام وظیفه برای پاکیزه سازی شهر ، موارد ایمنی از جمله استفاده از لباس شبرنگ را مورد توجه قرار دهند.
پاکبانی جوان در کلانشهر رشت آبان ماه امسال حین انجام وظیفه به دلیل برخورد یک خودرو با او، جانش را از دست داد که از نیروهای شرکتی یکی از شرکت های طرف قرارداد با شهرداری رشت بود.
یک پاکبان دیگر نیز آبان ماه امسال حین انجام وظیفه در تقاطع احمدزاده به سمت امین الضرب به دلیل برخورد یک دستگاه سواری پراید مصدوم شد، پاکبان دیگری نیز ماه گذشته به دلیل برخورد خودرو با او مصدوم شد.
شش شرکت رفت و روب با بیش از یک هزار نیرو با شهرداری رشت قرارداد دارند.
کلانشهر رشت حدود 700 هزار نفر جمعیت ثابت دارد که به طور متوسط این تعداد در طول روز به بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر می رسد.
7286/2007

نظر شما