شناسهٔ خبر: 30687481 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

مقام ارشد قضایی اسرائیل به دریافت «رشوه جنسی» متهم شد

پلیس اسرائیل «ایوی ناویه» رئیس اتحادیه وکلای این رژیم را به اتهام دریافت رشوه آن هم از نوع «جنسی» بازداشت کرد. بر اساس تحقیقات، ناویه در مقابل برقراری روابط جنسی با یک نامزد خانم جهت تصدی منصب وکالت در دادگاه صلح اسرائیل، به وی کمک کرده به این منصب برسد. رئیس اتحادیه وکلای اسرائیل همچنین متهم است در مقابل برقراری روابط غیر اخلاقی با یک قاضی زن، زمینه را برای ارتقای شغلی شوهر وی که او نیز قاضی است، فراهم کند. ایوی ناویه دیروز بعد از ساعت‌ها بازجویی از سوی پلیس، از سمت خود استعفا کرد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مقام ارشد قضایی رژیم صهیونیستی به دریافت «رشوه جنسی» متهم شد

رئیس اتحادیه وکلای رژیم صهیونیستی به اتهام «ارتشای جنسی» در مقابل ارتقاء دادن رتبه برخی وکلای این رژیم بازداشت شده است.

پلیس رژیم صهیونیستی این هفته «ایوی ناویه» رئیس اتحادیه وکلای این رژیم را به اتهام دریافت رشوه آن هم از نوع «جنسی» بازداشت کرد.

پلیس رژیم صهیونیستی دیروز پنجشنبه تحقیقات در ارتباط با اتهام‌های ناویه را به پایان رساند و نتیجه تحقیقات این بود: «رئیس اتحادیه وکلای اسرائیل در مقابل برقراری روابط جنسی با تعدادی از قضات زن، به آن‌ها یا نزدیکان آن‌ها ارتقای شغلی داده است.»

بر اساس این تحقیقات، ناویه در مقابل برقراری روابط جنسی با یک نامزد خانم جهت تصدی منصب وکالت در دادگاه صلح رژیم صهیونیستی، به وی کمک کرده است به این منصب برسد.

رئیس اتحادیه وکلای رژیم صهیونیستی همچنین متهم است در مقابل برقراری روابط غیر اخلاقی با یک قاضی زن، زمینه را برای ارتقای شغلی شوهر وی که او نیز قاضی است، فراهم کند.

ایوی ناویه دیروز بعد از ساعت‌ها بازجویی از سوی پلیس رژیم صهیونیستی، از سمت خود استعفا کرد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که رئیس اتحادیه وکلای این رژیم به همراه سه قاضی دیگر هم‌اکنون در حبس به سر می‌برند و تحقیقات و بازجویی‌ها از آن‌ها همچنان ادامه دارد.

لینک کوتاه کپی لینک
منبع: فارس
منبع: فارس

برچسب‌ها:

نظر شما