شناسهٔ خبر: 30687429 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

راهنماي انتخاب لباس عروس مناسب اندامتان

صاحب‌خبر -
راهنماي انتخاب لباس عروس مناسب اندامتان
خبرگزاري آريا -
اگر روز عروسي تان نزديک است و به دنبال لباس عروسي متناسب با فرم اندام تان هستيد، بهتر است که قبل از انتخاب لباس به نکاتي دقت کنيد. هر چه به تناسب لباس عروس با اندام تان بيشتر توجه کنيد، آراسته تر و جذاب تر به نظر خواهيد آمد.
در واقع شما قبل از انتخاب مدل لباس عروس بايد ببينيد که چه فرم اندامي داريد... مثلثي، گلابي شکل يا ساعت شني؟ در ادامه مدل هاي مناسب لباس عروس را با توجه به فرم اندام برايتان آورده ايم تا راحت تر تصميم بگيريد.
اندام ساعت شني: مدل ماهي
در صورتي که عرض شانه ها، دور سينه و دور باسن سايز مشابهي داشته باشند و اندازه دور کمر 25 درصد کمتر از دور باسن باشد، فرم اندام شما ساعت شني است. براي اين مدل لباس، ما مدل ماهي را پيشنهاد مي دهيم.
لباس عروس مدل ماهي به زيبايي مي تواند انحناهاي بدن شما را نشان دهد. اين مدل لباس از بالا تا زانو تنگ بوده و از زانو به پايين گشاد مي شود، به همين دليل براي افرادي که هيکل خوبي دارند مناسب است. معمولا پارچه اين مدل لباس عروس از نوع طرح دار است و کار دست مثل سنگ ‌دوزي روي آن انجام نمي ‌شود.
لباس عروس مناسب اندام, لباس عروس با اندام هاي مختلف
لباس عروس مدل ماهي انحناهاي اندام ساعت شني را نشان مي دهد
لباس عروس براي اندام منحني : پارچه هاي ابريشمي مدل ماهي
به جاي اينکه بخواهيد در تيم مقابل قرار بگيريد و اين همه انحنا را لعنت کنيد، بهتر است با آن ها کنار بياييد و و دوست شان داشته باشيد. لباس عروس هايي که از پارچه هاي ابريشمي کلفت تهيه شده اند براي افرادي که چنين اندامي دارند، بسيار مناسب هستند. البته لباس‌ عروس هايي که در قسمت پايين ماهي شکل هستند نيز تضاد بين کمر کوتاه و باسن بزرگ و سينه ها را برجسته تر مي کند.
اندام گلابي: دکلته
خانم هايي که اندام شان گلابي شکل است، شانه و سينه باريک اما پايين تنه، به خصوص باسن پهن تري دارند. براي اين که تعادل در اندام اين افراد حفظ شود، بايد توجهات را به سمت شانه ها جلب کرد. از اين رو لباس عروس هاي دکلته که شانه هاي شما را نمايان مي کنند، بهترين انتخاب است. در اين صورت چشم ها به سمت بالاتنه کشيده مي شود و چاقي پايين تنه کمتر به چشم مي آيد.
انتخاب لباس عروس,راهنماي انتخاب لباس عروس
لباس عروس هاي دکلته شانه هاي شما را نمايان مي کنند
اندام سيبي شکل : لباس عروس يقه هفت
اگر نيم تنه اي پر و کمر کوتاه اما باسن لاغري دارند، لباس عروسي انتخاب کنيد که يقه هفت باشد و در مقابل از انتخاب لباس هايي که قسمت جلوي سينه شان کار شده و جزئيات فراواني دارد، جدا خودداري کنيد. دامن هاي ساده و بلند گزينه هاي مناسب تري براي شما هستند چون بين نيم تنه بالا و پايين تعادل برقرار مي کنند. اين نکته درگوشي را هم به خاطر داشته باشيد که بستن يک کمربند پهن نيم تنه بالاي شما را بلندتر نشان خواهد داد.
نکته هايي براي انتخاب لباس عروس, انتخاب لباس عروس هاي مختلف
اگر نيم تنه اي پر و کمر کوتاه داريد، لباس عروس يقه هفت انتخاب کنيد
اندام مثلثي وارونه: دامن پفي
اگر شانه هاي شما پهن تر از پايين تنه تان است، شما بدن مثلثي وارونه داريد. کلاسيک ترين شکل لباس عروس، لباسي با دامن پفي يا به اصطلاح پرنسسي است. اين مدل کلاسيک و زيبا براي خانم هايي که اندامي مثلثي شکل دارند، مناسب است.
اگر لباس مدل پرنسسي را انتخاب کرديد بهتر است از تاج ‌هاي کوتاه استفاده کنيد. تور عروس براي لباس‌ هاي مدل پرنسسي هم بهتر است کوتاه باشد. يک لباس عروس مناسب با فرم و شکل اندام افرادي که بالا تنه پر دارند و لباس مدل پرنسسي را مي‌پسندند لباس پرنسسي يقه هفت با آستين هاي بلند است تا بالا تنه را کشيده‌ تر نشان دهد.
اصول انتخاب لباس عروس,مهارت هاي انتخاب لباس عروس
افراد با اندام مثلثي وارونه لباس عروس پرنسسي انتخاب کنيد
اندام مستطيلي: مدل A-LINE
اگر شانه، کمر و باسن شما به يک اندازه است، بدن شما فرم مستطيلي شکل دارد. براي اين منظور شما بايد لباسي انتخاب کنيد که روي منحني هاي اندام شما تاکيد کند. لباس عروس مدل A-LINE گزينه مناسبي برايتان خواهد بود.
اين مدل لباس در قسمت بالا تنه چسبان است و از کمر به پايين و در قسمت دامن به تدريج حالت فون پيدا مي کند. از آنجا که اين مدل در قسمت کمر باريک مي شود، بر منحني هاي اندام تان تاکيد مي کند و شما را خوش اندام تر نشان مي دهد.
لباس عروس با اندام هاي مختلف, نکاتي براي انتخاب لباس عروس
براي افراد با اندام مستطيلي لباس عروس مدل A-LINE گزينه مناسبي است
افراد بلند قد: لباس هاي سبک پري دريايي
اين افراد مي توانند تقريبا هر نوع لباس که دوست دارند انتخاب کنند فقط بايد از پوشيدن لباس هاي يک دست و ماکسي اجتناب کنند چرا که قد آن‌ها را بلندتر نشان مي‌دهد. لباس هاي سبک پري دريايي براي افراد بلند قد ايده آل است.
اندام ريزنقش: لباس عروس بدون چين
براي اين افراد لباس هاي ساده بهترين انتخاب است. لباس عروس بدون چين و بدون استفاده از مقدار پارچه خيلي زياد اندام شما را درشت تر و بلندتر نشان خواهد داد. لباس هاي پيچيده و بزرگ براي اين افراد مناسب نيست و آن ها را ريز نقش تر نشان مي دهد، در واقع لباس هاي يکنواخت و باريک براي اين افراد مناسب تر است.
لباس عروس براي کوتاه قدها: لباس ساده و راسته
براي بلندتر جلوه دادن اندام تان از لباس هايي که دور کمر کمتري دارند، استفاده کنيد. يک لباس ساده که به صورت راسته طراحي شده، انتخاب معقولي براي شماست. فقط دقت داشته باشيد که هرچه قدر پارچه لباس ساده تر و از تزيينات و جزييات کمتري برخوردارباشد، بهتر روي بدن شما مي نشيند و خودش را نشان مي دهد. از دامن هاي پفي و پرحجم دوري کنيد چرا که اندام تان را کوتاه تر نشان مي دهد.
گردآوري: بخش مد بيتوته


نظر شما