شناسهٔ خبر: 30686839 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

انارکی‌محمدی:

سرانه بودجه قرآنی هر نفر در کشور 300 تومان است

گروه فعالیت‌های قرآنی - عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی با اشاره به هزینه‌های ضد فرهنگی دشمن گفت: بودجه قرآنی کشور را اگر بین ۸۰ میلیون جمعیت مسلمان تقسیم کنیم سرانه هر نفر ۳۰۰ تومان می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از کرمان، احمد انارکی‌محمدی، عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی دیروز جمعه، 28 دی در جمع مدیران مؤسسات قرآن و عترت استان کرمان در این شهرستان گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و هجمه‌ای که تحریم‌ها به کشورما تحمیل کرده مشکلاتی وجود دارد.
وی با اشاره به هزینه‌هایی که در بخش فرهنگی می‌شود و کارهایی که علیه اسلام ناب محمدی و شیعیان توسط آل‌سعود انجام می‌شود و هر روز با روش جدیدی پیش می‌روند، افزود: اما امروز اگر بودجه قرآنی کشور را بین 80 میلیون جمعیت مسلمان تقسیم کنیم سرانه هر نفر 300 تومان می‌شود.
عضو فراکسیون عترت و قرآن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: 4 درصد کل بودجه کشور بودجه فرهنگی است که جای تأسف است با همه آسیب‌هایی که در جامعه اتفاق می‌افتد در آینده اثرات مخرب خود را به جامعه نشان می‌دهد با این بودجه‌ها نمی‌توان در مقابل هجمه فضای مجازی و تبلیغات دشمن مقابله کرد.
انارکی‌محمدی با اشاره عدالت در تقسیم بودجه‌ها اظهارکرد: به‌عنوان عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس پیگیر تقسیم بودجه مؤسسات قرآنی خواهم بود اما متأسفانه کشور ما به سمت لابی‌گری رفته و این مؤسسات مستثنی نیستند.
انتهای پیام

نظر شما