شناسهٔ خبر: 30686832 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

طلایی:

دولت مشکلات بیمه‌ای فعالان قرآنی را حل کند

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت کشور گفت: دولت بحث مشکلات بیمه‌ای فعالان قرآنی و نیز مشکلات مالیات مؤسسات قرآنی را حل کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از کرمان، مرتضی طلایی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت کشور دیروز جمعه، 28 دی در همایش مدیران قرآنی استان کرمان گفت: تأسیس مؤسسات و خانه‌های قرآنی در کشور دستاورد مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است.
وی افزود: مؤسسات قرآنی با هدف توسعه فرهنگ قرآنی در کشور تأسیس شدند و در واقع این موسسات پشتوانه نظام، انقلاب اسلامی و حافظ خون شهدا هستند.
طلایی با اشاره به اینکه امنیت موجود در کشور را مرهون فداکاری و جانفشانی‌های شهدا از جمله شهدای مدافع حرم هستیم، بیان کرد: جامعه خیرین قرآنی باید راه‌اندازی شود و با پشتوانه و کمک‌های مالی مردمی اداره شود و دولت بحث مشکلات بیمه‌ای فعالان قرآنی و نیز مشکلات مالیات مؤسسات قرآنی را حل کند.
وی تأسیس مؤسسات و خانه‌های قرآنی در کشور را دستاورد مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی دانست و گفت: مسئولان مؤسسات قرآنی برای ترویج فرهنگ قرآنی، خانواده و مسجد را محور قرار دهند.
رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت کشو بیان کرد: تأسیس مؤسسات و خانه‌های قرآنی در کشور دستاورد مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است، در حوزه مدیریت مؤسسات و تشکل‌ها باید توجه کرد که مخاطبان آن‌ها، متولدان دهه‌های 80 و 90 هستند.
طلایی ادامه داد: ضمن اینکه در شبکه‌های اجتماعی بیش از 50 درصد از جامعه ما که بیشتر از نسل جوان و نوجوان هستند حضور دارند و سرانه حضور این افراد به‌طور میانگین یک ساعت و 40 دقیقه است.
وی با اشاره به اینکه جامعه قرآنی باید به‌عنوان الگوی اجتماعی نقش اصلی خود را ایفا کند، بیان کرد: اندیشه و تفکر مسجد محوری ملاک جامعه قرآنی باشد، در دوره حاضر می‌توان هر خانواده را به کانون قرآن تبدیل کرد.
رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌‌های فرهنگی - مردمی قرآن و عترت کشور اظهار کرد: از موبایل که یک رسانه است برای گستردگی فعالیت‌های قرآنی می‌توان استفاده کرد.
وی تأکید کرد: در کنار مشکلات اقتصادی مبادا فعالیت‌های حوزه قرآنی تحت تأثیر توطئه‌های شوم دشمن قرار گیرد؛ لذا امروز هر مؤسسه قرآنی می‌تواند یک قرارگاه فرهنگی باشد.
انتهای پیام

نظر شما