شناسهٔ خبر: 30686812 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سعید مراغه‌چیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

همه باید از تیم ملی حمایت کنیم/ راه سختی تا نیمه نهایی نداریم

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: معتقدم تیم ملی راه سختی تا نیمه نهایی ندارد و بچه‌ها می‌توانند به راحتی در میان چهار تیم باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سعید مراغه‌چیان، پیشکسوت فوتبال ایران، درباره آخرین وضعیت تیم ملی و بازی مقابل عراق به خبرنگار برنا گفت: در بازی عراق دو نیمه متفاوت داشتیم، در نیمه اول ما کاملا سوار بازی بودیم و یکی، دو موقعیت خوب خلق کردیم، اما در نیمه دوم عراق بهتر از ما بود. واقعیت این است که در جنگ‌های تن به تن و در سر زدن نیمه دوم عراق از ما سرتر بود و اگر بازی 5 دقیقه دیگر ادامه داشت امکان اینکه ما گل بخوریم وجود داشت و در یکی، دو موقعیت هم بیرانوند خیلی خوب بود.

وی افزود: در نیمه دوم همانگونه بازی کردیم که مقابل پرتغال و اسپانیا بازی کردیم و به نظر من عراق تیمی نیست که بخواهیم مقابل آن دفاعی بازی کنیم، به هرحال بازی با عراق تمام شده و ما حالا یک بازی مهم مقابل عمان داریم.

پیشکسوت استقلال و تیم ملی درباره بازی مقابل عمان اظهار داشت: در این مرحله تیم ضعیف وجود ندارد، شاید شما بگویید عمان تیم سوم گروه شده، اما اگر بخواهیم تیمی را دست‌کم بگیریم آن وقت است که اشتباه کرده‌ایم و عمان را نیز نباید دست‌کم بگیریم. بنده معتقدم تیم ملی راه سختی تا نیمه نهایی ندارد و بچه‌ها می‌توانند براحتی در میان چهار تیم باشند.

مراغه‌چیان در بخش دیگری از صحبت‌هایش عنوان کرد: بنده معتقدم برای انتقاد از عملکرد تک‌تک افراد تیم ملی وقت وجود دارد، در وضعیت فعلی همه ما باید از تیم ملی حمایت کنیم و شما شک نداشته باشید که حمایت از تیم ملی باعث خواهد شد این تیم راحت‌تر قهرمان آسیا شود. ما چندین سال است که در صدر رده‌بندی آسیا قرار داریم و حالا هم می‌خواهیم در یک تورنمنت آن را به همه تیم‌های قاره کهن ثابت کنیم و بهترین کاری که از طرف ما بر می‌آید فرستادن انرژی مثبت برای تیم است. مطمئنم غیرت و تعصب ایرانی در کنار درست پیاده کردن تفکرات کادر فنی می‌تواند ما را به قهرمانی در آسیا برساند.

نظر شما