شناسهٔ خبر: 30686804 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نماینده اقلیم کردستان عراق:

شاهد ادامه‌دار بودن روابط اقلیم کردستان و ایران خواهیم بود/ روابط ایران و عراق در سطوح امنیتی، اقتصادی و تجاری تقویت می‌شود

نماینده اقلیم کردستان عراق در خصوص سفر وزیر امور خارجه ایران به کردستان عراق گفت: به نظر من این سفر مثبت بود و بر تقویت روابط این دو کشور و همچنین ادامه این روابط، تاثیر خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

«ناظم دباغ»، نماینده اقلیم کردستان عراق، در خصوص سفر وزیر امور خارجه ایران به کردستان عراق در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: به نظر من این سفر مثبت بود و بر تقویت روابط دو کشور و همچنین ادامه این روابط تاثیر موثری خواهد داشت.

وی با اشاره به جزئیات این سفر افزود: در شرایط کنونی خاورمیانه و تحریم ایران از طرف آمریکا، تاکید شد دو کشور عراق و جمهوری اسلامی ایران همکاری‌های لازم را داشته باشند و روابط خود را در سطوح امنیتی، اقتصادی و تجاری تقویت کنند.

دباغ در ادامه با اشاره به بهبود روابط میان ایران و کردستان عراق بیان کرد: به نظر من ما شاهد ادامه روابط مثبت گذشته در این دو منطقه خواهیم بود.

وی اضافه کرد: حکومت عراق و کردستان عراق و همچنین جمهوری اسلامی ایران به رایزنی برای تقویت روابط نیاز دارند و جمهوری اسلامی تاکید بر روابط در چارچوب قوانین اساسی و وحدت عراقی دارد.

نظر شما