شناسهٔ خبر: 30686651 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

«هزار و یک تو» تا 15 بهمن به روی صحنه می‌رود

نمایش «هزار و یک تو» به نویسندگی و کارگردانی السا فیروز‌آذر تا 15 بهمن ماه جاری در عمارت نوفل‌لوشاتو به روی صحنه می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، نمایش «هزار و یک تو» به نویسندگی و کارگردانی السا فیروز‌آذر که از 13 دی ماه در سالن یک عمارت نوفل لوشاتو به روی صحنه رفته است تا 15 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

این نمایش که هر روزه در ساعت 19:15 به روی صحنه می‌رود در سبکی تخیلی فانتزی است و در آن علاوه بر السا فیروزآذر، ادیب قریب، نسیم شجاعی و بابک قادری بازی دارند.

بازیگران فرم آن سروش اکار، هانیه بیات، ترمه توللی، محسن جهانشاه‌لو، نیوشا دلشادیان، محمدرضا شجاعیان، معصومه عبادپور، محسن عباسی، عماد اردلان، حنانه عنایتی، آرمان کارخانه، سینا کاظمی، مینا مرادی، ‌سعیده موسوی، امید موسوی، امیر مؤذنی، ساناز نام‌دوست، حامد نظری، امین نظری، نیلوفر وثوقی، مرضیه وکیلی و شیوا وندا هستند.

در خلاصه نمایش آمده است: فروید و شهرزاد (دو روان درمانگر) همدیگر را در ناکجاآبادی می‌بینند و سپس در می‌یابند که در خواب انسانی بیمار و بدبین در عصری دیگر هستند. آن دو تصمیم می‌گیرند تا وقتی در خواب او هستند خواب‌هایش را به سمت امید و مثبت‌اندیشی تغییر دهند.

عواملی که در این کار فیروزآذر را همراهی کرده‌اند عبارتند از: مشاور کارگردان: محمد غزازانی، دستیار کارگردان، برنامه‌ریز و مدیر تولید: محمد مهدی سجادی، دستیار دوم کارگردان و مدیر صحنه: مجید اروجلو، طراح حرکات: سارینا شاد، طراح صحنه: کامران تفرشی، طراح لباس: لیلا پناهی، لیدا ناصحی، طراح نور: رهی بالایی، طراح گریم: سپیده نقدی، طراح پوستر و بروشور: غزال عنایتی، موسیقی: مجتبی اسحاقی، منشی صحنه: شرمین صالحی، دوخت لباس و اجرای لباس: رکسانا دهری، دستیاران گریم: معصومه جاوید، ندا قرائتی، بهار تاجور، دستیاران صحنه و لباس: هدیه قهقهانی، ملیکا اصل‌پور، هستی خاندائی، مصطفی میرزایی، رضا کریمی، مرسده نقی‌زاده، مسعود شفیقی، مدیر تبلیغات و مشاور رسانه: مریم نراقی، روابط عمومی و تبلیغات: فریبا جدیدی، روابط عمومی: سحر نراقی و تیزر: آرمان کارخانه.

انتهای پیام/4046/ 4122/ن

نظر شما