شناسهٔ خبر: 30686513 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت تشریح کرد

جزییات دستگیری متهمی که در محله مهر آباد مخدر گل می فروخت

خبرگزاری میزان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، از دستگیری فروشنده مواد روانگردان در مهرآباد جنوبی خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۲۷۳ پک ماده روانگران آماده برای توزیع، کشف شد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ "محمد بخشنده"، در گفت وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان اظهار داشت: با دریافت اخبار و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه فردی در خصوص توزیع مواد روانگردان (گل)، تیمی از ماموران پایگاه پنجم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

وی افزود: با انجام اقدامات و تحقیقات انجام شده، ماموران دریافتند که این متهم در مخفیگاه خود ضمن ارتباط با قاچاقچیان مواد مخدر اقدام به توزیع ماده مخدر (گل) می‌کند که این اقدام به تجمع معتادان و نارضایتی شهروندان و اهالی محل منجر شده است.

این مقام انتظامی در ادامه، عنوان داشت: با اطلاعات به دست آمده و انجام هماهنگی لازم با مرجع قضایی، تیم عملیاتی این پایگاه به مخفیگاه متهم اعزام و در یک عملیات ضربتی، وی را دستگیر و در بازرسی از محل نیز ۲۷۳ پک حاوی مواد روانگردان (گل) به همراه ۲۷ میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، در پایان خاطر نشان کرد: متهم به همراه مواد کشف شده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما