شناسهٔ خبر: 30685362 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

آپارتمان‌های متری ۵ میلیون تومان تهران کجاست؟

همشهری آنلاین: بررسی قیمت روز مسکن در تهران حاکی از آن است که در شهرک نفت یک واحد مسکونی ۶۲ متری به قیمت ۶۸۰ میلیون تومان و آپارتمان ۷۰ متری ۲ ساله به قیمت ۳۴۰ میلیون تومان معامله شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش تسنیم، در منطقه ۱۴ واحد مسکونی ۷۰ متری نوساز به قیمت ۵۲۰ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۷ میلیون و ۴۲۸ هزار تومان)، در منطقه ۹ فیروزآباد یک واحد مسکونی به مساحت ۸۷ که ۴۷ سال از ساخت آن می‌گذرد به قیمت ۷۱۸ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۸ میلیون و ۲۵۲ هزار تومان) و در منطقه ۱۰ بریانک آپارتمان ۷۰ متری ۲ ساله به قیمت ۳۴۰ میلیون تومان معامله شده است.

یک واحد مسکونی ۷۳ متری ۷ ساله در بهداشت (منطقه ۱۸) به قیمت ۳۴۴ میلیون تومان یعنی هر مترمربع ۴ میلیون و ۷۲۸ هزار تومان در سامانه کد رهگیری  ثبت معامله شده است.

همچنین در منطقه ۵ شهرک نفت یک واحد مسکونی ۶۲ متری با عمر ۱۷ سال به قیمت ۶۸۰ میلیون تومان (هر مترمربع ۱۰ میلیون و ۸۹۹ هزار تومان)، واحد مسکونی به مساحت ۱۰۷ متر نوساز در منطقه ۸ لشگر غربی  به قیمت ۷۱۸ میلیون تومان (هر مترمربع ۶ میلیون و ۷۱۷ هزار تومان)،   واحد ۱۲۰ متری ۴۲ ساله در یافت‌آباد به قیمت ۲۱۰ میلیون تومان (هر مترمربع حدود یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان) و در منطقه ۶ نصرت یک دستگاه آپارتمان ۶۰ متری با عمر ۲۵ سال به قیمت ۳۶۸ میلیون تومان (هر مترمربع ۶ میلیون و ۱۶۸ هزار تومان) فروخته شده است.

یک واحد مسکونی ۵۴ متری نوساز در جوادیه به قیمت ۲۹۷ میلیون تومان و یک واحد ۴۰ متری در شوش به قیمت ۱۹۷ میلیون تومان معامله شده است.

برچسب‌ها:

نظر شما