شناسهٔ خبر: 30684267 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

تحقق وعده‌ها در وزارت کار ادامه دارد/ انتصاب پنج مدیر زن در هلدینگ صبا جهاد

پنج زن در پست های مدیریتی در هلدینگ صنایع غذایی، کشاورزی و دارویی صندوق بازنشستگی کشوری آغاز به کار کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در اجرای سیاست های دکتر محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمان کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی چند وعده داد که یکی از آنها انتصاب مدیران زن بدون تبعیض در بدنه این وزارتخانه بود.

این وعده‌ها در حد حرف باقی نماند و زیر مجموعه ها دست به کار شدند و تغییرات را شروع کردند از جمله هلدینگ صنایع غذایی، کشاورزی و دارویی صندوق بازنشستگی کشوری که طی هفته های گذشته با احکام و دستورالعمل های مختلف شروع به انجام تغییرات کرد.

علاوه بر دستور لغو استفاده اعضای غیر موظف در هیات مدیره ها از اموال منقول و غیر منقول برای کاهش هزینه ها و همچنین به کارگیری جوانان، شاهد حضور زنان در پست های مدیریتی بودیم.

بر اساس این گزارش با احکامی که توسط دکتر فخراله مولائی مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی، کشاورزی و دارویی صندوق بازنشستگی کشوری صادر شد خانم‌ها رنجبر به سمت عضو هیات مدیره صبا جهاد، بابایی به سمت مدیر عامل آبزی فرآیند بوشهر، محمودی به سمت مدیر بازرسی و نظارت بر شرکت‌ها، شیرازی به سمت مدیر امور مجامع و دادخواه به سمت مدیر امور اداری منصوب و مشغول به کار شدند.

این احکام مدیرعامل صبا جهاد از جمله اقدامات در جهت عمل به وعده ها برای استفاده از ظرفیتهای علمی، تخصصی و مدیریتی بانوان است که ادامه دار هم خواهد بود.

نظر شما