شناسهٔ خبر: 30683825 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

بوفون: یوونتوس مدعی فتح لیگ قهرمانان است؛ تاریخ پاری سن ژرمن؟ حال و آینده مهم تر است

علیرضا نجاتی

جانلوییجی بوفون می گوید یوونتوس یکی از بهترین تیم های اروپا است و همچنین حضور در پاری سن ژرمن را نسبت به یوونتوس کاملا متفاوت می داند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- پس از هفده سال، جانلوییجی بوفون در سن چهل سالگی یوونتوس را ترک کرد و به پاری سن ژرمن پیوست. به گزارش گل ایتالیا، بوفون امروز مصاحبه ای با مارکا انجام داد:

پاری سن ژرمن تیمی کاملا متفاوت است. این یک تجربه جدید است و اشتیاق زیادی به من می دهد. خوشحالم و همچنین فرصت پیشرفت به عنوان یک بازیکن و یک انسان را دارا هستم. امر یادگیری خیلی پیچیده نیست. قبلا در یوونتوس به یک شیوه کار می کردم و آن شیوه در به وجود آمدن خود فعلی ام، اساسی بود. پاری سن ژرمن اهداف بزرگی دارد اما من در این جا به شیوه متفاوتی زندگی می کنم. زندگی در پاریس و فرانسه با ایتالیا متفاوت است و این یعنی برای رسیدن به یک هدف، فقط یک شیوه وجود ندارد.

تاریخ پاری سن ژرمن همانند تاریخ یوونتوس، رئال مادرید یا دیگر تیم های بزرگ تاریخ نیست اما آن ها پس از تیم هایی چون یووه، رئال مادرید و بارسلونا قرار می گیرند و این اهمیت دارد. گذشته مهم است اما حال و آینده مهم تر است. پاری سن ژرمن در حال ساختن پایه هایی برای آینده ای درخشان است. نیمار می تواند در جهان شماره یک شود. از نظر فنی، نیمار بازیکنی فوق العاده است و از دیدن چنین بازیکنانی لذت می برم. در پاری سن ژرمن بازیکنان بزرگ دیگری چون ام باپه هم هستند. ام باپه یک پدیده فوق العاده در سطح نیمار است و آن ها برای یکدیگر ساخته شده اند. در ده سال آینده، توپ طلا می تواند به این دو بازیکن برسد.

یوونتوس خیلی قوی است و در پنج سال گذشته آن ها در سطح مدعیان اروپا بوده اند و امسال، شانس بیشتری دارند چون از یک بازیکن فوق العاده بهره می برند. آن ها از نظر سطح تیمی، بهترین هستند. رونالدو به تیمی با ساختاری قوی پیوسته است و می توان گفت که رونالدو، آخرین تکه تکمیل پازل یوونتوس است. رونالدو به یوونتوس آمد و من تیم را ترک کردم. هم بازی شدن با بازیکنی چون رونالدو مطمئننا لذت بخش است اما من هم اکنون در پاری سن ژرمن با بازیکنانی چون تیاگو سیلوا، وراتی، نیمار و ام باپه هم بازی هستم و بازی در کنار بازیکنان بزرگ، باعث خوشحالی من است. یوونتوس امسال مدعی قهرمانی لیگ قهرمانان است و در سطح رئال مادرید، بارسلونا و منچسترسیتی هستند. در لیگ قهرمانان، هیچ تیمی نمی تواند از قهرمانی مطمئن باشد بلکه جزییات کار، تفاوت ها را میان تیم های بزرگ اروپا رقم می زند.

نظر شما