شناسهٔ خبر: 30683531 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

در دومین دیدار تورنمنت دوحه؛

پیروزی پرگل امیدها با درخشش استعدادها (عکس)

شاگردان زلاتکو کرانچار با نتیجه پر گل 5 بر صفر موفق به شکست تیم امید کویت شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم امید فوتبال ایران امروز در دومین دیدار تورنمنت چهار جانبه دوحه قطر به مصاف کویت رفت و در پایان با نتیجه 5 بر صفر موفق به شکست این تیم شد تا حالا شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات چهار جانبه داشته باشد.


شاگردان کرانچار نیمه اول را با گل های علیرضا آرتا مدافع مس کرمان و همینطور اللهیار صیادمنش مهاجم آبی پوشان با پیروزی 2 گله پشت سر گذاشتند تا با روحیه مناسبی به نیمه دوم برسند.


در نیمه دوم گلزنی های تیم امید خیلی زود شروع شد و یونس دلفی زننده گل سوم تیم شد تا در ادامه امیرحسین حسین زاده اختلاف را به 4 برساند و در نهایت ضربه ایستگاهی امید نورافکن یک پیروزی روحیه بخش را برای شاگردان کرانچار در شرایطی که برانکو هم این بازی را در دقایق پایانی از نزدیک می دید، رقم زد.


تیم امید ایران در اولین دیدار این تورنمنت چهارجانبه که در کمپ اسپایر برگزار می شود را با نتیجه 2 بر 1 به تاجیکستان واگذار کرد و قطر هم در اولین مسابقه با نتیجه 3 بر 1 کویت را شکست داد.

 

 

 

 

 



دومین دیدار قطر در حال برگزاری است ولی در صورتی که این مسابقه با پیروزی قطر همراه شود، این شانس برای شاگردان کرانچار فراهم است تا با پیروزی در بازی رو در رو و با توجه به تفاضل گل خوبی که ثبت کرده اند به مقام قهرمانی تورنمنت چهار جانبه دوحه دست یابند.


عکس ها از سهیل سعادتمندی

برچسب‌ها:

نظر شما