شناسهٔ خبر: 30683458 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امام جمعه شهرضا:

حل مشکلات معیشتی مردم اولویت کاری مسئولان باشد

حجت الاسلام یعقوبی گفت: شریفترین عبادت، خدمت به مردم است و امروز وظیفه همه مسئولان خدمت شبانه روزی و در اولویت قرار دادن رفع گرانی ها است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرضا، حجت الاسلام «سیف الله یعقوبی» در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرضا گفت: امروز وظیفه همه مسئولان خدمت شبانه روزی و در اولویت قرار دادن رفع گرانی ها است از این رو حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اولویت کاری مسئولان باشد.

 

امام جمعه شهرضا گفت: شریفترین عبادت، خدمت به مردم و بهترین ذخیره انسانی، عمل صالح است که باید همه افراد در مسئولیت و جایگاهی که دارند به آن توجه کند.

 

وی گفت: مردم ایران فداکاری های بسیاری در پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و استمرار انقلاب داشته و دارند به همین دلیل خدمت به چنین ملتی باید در صدر اولویت مسئولان باشد.


امام جمعه شهرضا تکیه بر توانمندی های داخلی را لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: نظام جمهوری اسلامی با تکیه بر توان مردم و ظرفیت های داخلی موفق خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی برون گرایی نیست، اظهار کرد: نگاه ویژه به توانمندی ها ، منابع ، نیروی انسانی، نخبگان داخل کشور، اعتماد به نیروهای داخلی، خودباوری، توجه به شرکت های دانش بنیان و سرمایه گذاری داخلی از جمله الگوهای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

 

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به تقویت وحدت و انسجام ملی در برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت :با توجه به اینکه در آستانه فرارسیدن چهلمین سالروز فجر انقلاب اسلامی هستیم، امسال باید برنامه های دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب در استان هر چه باشکوه تر برگزار شود و به نحوی باشد که بیش از پیش موجب تقویت وحدت و انسجام ملی شود.

 

امام جمعه شهرضا با اشاره به مناسبت‌های پیش رو و تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) گفت: زندگی حضرت فاطمه (س) الگویی برای نه تنها بانوان بلکه برای همه مردم است.

 

وی گفت: مردم در ۴۰ ساله گذشته با بصیرت و تبعیت از رهبری در مسیر انقلاب اسلامی و ارزشهای نظام مقدس اسلامی ایستادگی کرده اند. /

 

نظر شما