شناسهٔ خبر: 30683236 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

دستبرد میلیونی به حساب مشتریان سوپرمارکت

سارق سابقه‌دار با کار گذاشتن اسکیمر در دستگاه پز یک سوپر مارکت اطلاعات کارت‌های عابربانک شهروندانی را که از آنجا خرید می‌کردند کپی می‌کرد و با این اطلاعات حساب بانکی‌شان را خالی می‌کرد.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش همشهری، رسیدگی به این پرونده از چندی قبل با شکایت یکی از مالباختگان در پلیس فتا آغاز شد. شاکی مدعی بود بدون اینکه کارت بانکی‌اش را در اختیار کسی قرار داده باشد به طرز عجیبی ۱۰میلیون تومان از حسابش سرقت شده است.

درحالی‌که تحقیقات درخصوص برداشت غیرمجاز از حساب بانکی این مرد ادامه داشت ۳نفر دیگر به پلیس فتا مراجعه کردند و در اظهاراتی مشابه گفتند از سوی فردی ناشناس به‌حساب بانکی‌شان دستبرد زده شده است. برآوردهای اولیه حاکی از آن بود که از حساب این ۳نفر حدود ۱۰۰میلیون تومان سرقت و به‌حساب فردی به نام مهدی واریز شده است. بررسی سوابق این فرد نشان می‌داد که او ازجمله سارقان حرفه‌ای است و مأموران راهی مخفیگاه او در حوالی میدان قزوین شدند اما شواهد نشان می‌داد که او چند روز قبل به اتهام سرقت دستگیر شده و به زندان افتاده است.

وی از زندان به پلیس فتا منتقل شد و وقتی تحت بازجویی قرار گرفت به سرقت از حساب بانکی چند نفر از شهروندان اعتراف کرد. او گفت: در یک سوپر مارکت دستگاه اسکیمر کار گذاشته بودم که با آن اطلاعات بانکی افرادی که از آنجا خرید می‌کردند کپی می‌شد و در ادامه به حساب‌شان دستبرد می‌زدم.سرهنگ تورج کاظمی، رئیس پلیس فتای تهران با اعلام جزئیات این پرونده گفت: متهم در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

برچسب‌ها:

نظر شما