شناسهٔ خبر: 30682585 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سولسشر: امیدوارم بازیکنانم از خود راضی نباشند

اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی منچستریونایتد، ابراز امیدواری کرد تیمش در بازی خانگی برابر برایتون نیز پیروز شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کسب پیروزی های متوالی با ورود سرمربی جدید، حالا منچستریونایتد امید بیشتری برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان دارد و سولسشر نیز معتقد است ذهنیت همه ارکان باشگاه باید کسب پیروزی باشد.

 

 

دیدار برابر برایتون: "اعتماد به نفس کاذب؟ من امیدوارم بازیکنان اعتماد به نفس بالایی داشته باشد اما از خود راضی بودن باعث می شود آنها پای خود را از روی گاز بردارند و من نمی خواهم چنین اتفاقی رخ بدهد. در منچستریونایتد همه باید با فکر و ذهن پیروز شدن برای دیدار بعدی آماده باشند و اگرچه برخی می گفتند دیدار با تاتنهام بزرگ ترین امتحان ماست، اما من چنین حسی نداشتم زیرا بازیکنان در چنین مسابقاتی انگیزه بالایی دارند. حالا برای بهتر شدن وضعیت خود در جدول باید در بازی های خانگی پیروز شده و به فکر صعود باشیم."

 

شرایط فعلی زندگی سولسشر: "من هنوز هم در هتل اقامت دارم اما به تازگی محلی برای زندگی پیدا کرده ام زیرا نمی توانم برای بلند مدت در هتل بمانم. برخی از دوستان قدیمی خود را اینجا پیدا کرده ام و امیدوارم آنها را ملاقات کنم."

 

شرایط الکسیس سانچس: "هر بازیکنی دوست دارد در زمین حضور داشته باشد و من می دانم که آسیب دیدگی های اخیر چقدر تمایل سانچس به بازگشت به ترکیب را افزایش داده است. سانچس در تمرینات فوق العاده است اما بهتر بود او در بین نیمه دیدار برابر ردینگ درخواست تعویض می داد زیرا نیمه دوم باعث دشوار شدن شرایط او شد."

نظر شما