شناسهٔ خبر: 30682462 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

لرستان| بارش شدید باران به راه‌های شهرستان پلدختر خسارت وارد کرد

R41450/P/S6,72/CT1

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان با بیان اینکه سه منطقه در جاده پلدختر به خرم‌آباد در محورهای پل گل‌گل، افرینه و مورانی مشکل اساسی دارند، گفت: خسارت‌های بارش روز گذشته در پلدختر کمتر از سیلاب گذشته نیست.

صاحب‌خبر -

غلامرضا آقامیرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پلدختر اظهار داشت: آزادراه خرم‌آباد پل زال که از شب گذشته مسدود شده‌بود امروز ساعت 12:30 باز شده و تردد در آن در جریان است، اما در همان منقطه‌ای که ریزش کوه را داشتیم احتمال ریزش دوباره وجود دارد که رانندگان باید دقت داشته باشند و در این محور سرعت خود را کنترل کنند.

وی افزود: سه منطقه در جاده پلدختر به خرم‌آباد در محورهای پل گل‌گل، افرینه و مورانی مشکل اساسی دارند، هم‌چنین پلی که از گل‌گل به‌سمت جاده اصلی می‌گذرد و منتهی به 6 روستاست کاملاً قطع‌شده و نیروهای اداره راهداری در حال احداث یک پل موقت برای این مسیر هستند تا تردد به‌طور موقت برقرار شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان عنوان کرد: به‌‌همراه معاون عمرانی استاندار بازدیدی از شهرستان پلدختر داشتیم، گزارش این بازدید را به استاندار اعلام می‌کنیم، منتظریم که فرماندار پلدختر برآورد خسارات را حداکثر تا فردا بعدازظهر برای ما تشریح کند تا دوباره بتوانیم پیگیری لازم را از طریق سازمان  مدیریت بحران کشور و وزارت کشور داشته باشیم.

وی بیان کرد: دیوار ساحلی، چاله خیابان ولی‌عصر، کانال خیابان ولی‌عصر و پل‌های پلدختر در اثر بارش شدید باران آسیب دیده‌اند؛ خسارت‌های بارش روز گذشته در این شهرستان کمتر از سیلاب گذشته نیست.

انتهای پیام/ ت

نظر شما