شناسهٔ خبر: 30682454 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جام ملت های آسیا/

کروز: فقط به بردن عمان فکر می کنیم

ابوظبی- ایرنا- مربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به وضعیت تیم ملی گفت: تمام برنامه ریزی ما برای دیدار با عمان است و کاملا آماده هستیم که این حریف را شکست بدهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، اوسیانا کروز بعدازظهر امروز (جمعه) و در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار با عمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آمادگی کامل را داریم و منتظر بازی بعدی هستیم. تلاش کردیم به عنوان تیم اول به مرحله بعدی برسیم که این اتفاق افتاد و اکنون منتظر بازی با عمان هستیم.
وی با بیان اینکه عمان حریف بسیار دشواری است، افزود: بازی عمان برابر ازبکستان، ژاپن و ترکمنستان را دیده ایم. الان زمان این است که یا ما باید کار را انجام بدهیم و برنده شویم یا حذف شویم. آمادگی کامل داریم و مطمئنا با همین آمادگی با این حریف بازی می کنیم.
مربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به تغییرات در ترکیب تیم ملی تصریح کرد: آماده سازی ما آن طور که می خواستیم نبود و به همین دلیل باید این شانس را به همه بازیکنان می دادیم تا در سه بازی گذشته به میدان بروند. ما به همه این فرصت را دادیم.
مربی تیم ملی ادامه داد: واقعیت این است که با توجه به عملکرد بازیکنان در این سه بازی اکنون راحت تر می توانیم از بین این بازیکنان، نفرات خود را انتخاب کنیم. همه بازیکنان ثابت کردند که استحقاق یک فرصت را داشتند.
کروز درباره این موضوع که به احتمال زیاد تا فینال با استرالیا بازی نخواهیم داشت و این موضوع چه قدر در کار تیم ملی تاثیر خواهد داشت؟، گفت: اکنون واقعیت این است که باید به برد در بازی بعدی فکر کنیم و احتیاج داریم بهترین ها را انتخاب کنیم و همین اتفاق هم می افتد.
وی افزود: بدترین اشتباه این است که به حریفی فکر کنیم که در بهترین حالت 2 بازی بعد با آن بازی خواهیم کرد. باید به همه حریفان احترام بگذاریم به خصوص عمان که حریف بعدی ما است. اگر عمان را پشت سر نگذاریم، به هیچ حریفی نمی توانیم فکر کنیم .
در ادامه خبرنگاری خواست درباره اتفاق های اخیر پیرامون تیم ملی و نیاز به آرامش تیم ملی بپرسد که مدیر رسانه ای تیم ملی مانع از پرسیدن سوال شد.
سوال بعدی درباره وضعیت عمان بود که کروز تصریح کرد: ما می دانیم که عمان تیم خوبی دارد. در مرحله مقدماتی ما عمان و ترکمنستان را داشتیم و با عمان بازی کردیم. قوی ترین حریف ما در آن گروه عمان بود. سایه به سایه ما آمدند اما ما در نهایت اول شدیم. می دانیم بازی سنگینی در پیش داریم.
مربی تیم ملی در پایان گفت: همه بازیکنان می دانند باید چه کار کنند و باید آماده باشیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و بهترین نتیجه را بگیریم.
تیم ملی فوتبال ایران که به عنوان تیم نخست گروه چهارم به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا در امارات صعود کرده است، در دیدار بعدی خود از ساعت 20 و 30 دقیقه برابر عمان به میدان خواهد رفت.
ورزشی**ع-ح**9129

نظر شما