شناسهٔ خبر: 30682335 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

کروز: برای انتخاب ۱۱ بازیکن اصلی سردرد داریم

فارس : مربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: پس از صعود به عنوان تیم صدرنشین، حالا منتظر تیم عمان هستیم.

صاحب‌خبر -

 اوسیانو کروز مربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان و بازی با عمان در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا گفت: در حال حاضر به صورت کامل آماده هستیم. تلاش کردیم به عنوان تیم اول صعود کنیم و این اتفاق افتاد و حالا منتظر عمان هستیم. بازی دشواری داریم. بازی عمان مقابل ژاپن و ازبکستان را دیدیم. 

وی ادامه داد: الان زمانی است که ما باید کار را انجام دهیم و یا اینکه خواهیم مرد. ما آمادگی کاملی داریم و می‌دانیم با حریف دشواری بازی خواهیم داشت.

مربی تیم ملی کشورمان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه تیم ملی با ترکیب‌های مختلف به میدان رفته و آیا این موضوع حربه‌ای از سوی کادر فنی تیم ملی است تا ارنج تیم ملی مشخص نشود، افزود: ما برای آماده سازی تیم ملی آنطور که می‌خواستیم شرایط فراهم نبود و باید این شانس را به بقیه بازیکنان هم می‌دادیم تا بازی کنند. الان به خاطر عملکرد تیم ملی و بازیکنان برای انتخاب ۱۱ بازیکن اصلی سردرد داریم چرا که همه بازیکنان تیم ملی این استحقاق را دارند تا در ترکیب ثابت حضور داشته باشند. الان وقت این است که به برد مقابل عمان فکر کنیم و به همین دلیل باید بهترین‌ها را انتخاب کنیم.

کروز در خصوص اینکه احتمالا در نیمه نهایی تیم ایران باید با ژاپن بازی کند و آیا از جدولی که در آن قرار گرفته‌ایم راضی هستید که با استرالیا تا فینال روبرو نمی‌شوید، تصریح کرد: فکر کردن به تیمی که شاید در بهترین حالت دو بازی بعد با آن بازی کنیم بزرگترین اشتباه خواهد بود. ما به حریفان‌مان احترام می‌گذاریم. به خصوص به تیم عمان و الان به تیم عمان فکر می‌کنیم و همه تمرکز ما روی این تیم است.

خبرنگاری از کروز سؤالی درباره حاشیه‌های یکی دو روز اخیر تیم ملی پرسید که مدیر رسانه‌ای تیم ملی اجازه پاسخ دادن به آن سوال را نداد.

وی در خصوص عملکرد عمان مقابل ایران و اینکه این تیم از تیم‌های خوب به حساب می‌آید، اظهار داشت: تیم عمان تیم خوبی است و ما با این تیم در مرحله مقدماتی بازی کردیم و با عمان و ترکمنستان هم گروه بودیم و می‌توانم بگویم سخت‌ترین حریف ما در آن مرحله عمان بود که با ما دوشادوش حرکت می‌کرد اما ما در نهایت به عنوان تیم اول صعود کردیم و به همین دلیل از دشواری‌های بازی با عمان مطلع هستیم. ما برای این بازی کار به خصوصی نداریم و همه می‌دانند چه کاری باید انجام دهند و با بهترین آمادگی بازی می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم و بهترین نتیجه را بگیریم.

 

 

نظر شما